Gå til innhold

Er det ikke på tide med en ny presentasjonsrunde her nå jenter?

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år, gubben er 33. Vi bor i sør i Akershus. Jeg er opprinnelig født og delvis oppvokst i Østfold, men flyttet til Akershus når jeg var 6 år. Gubben er fra det stedet vi bor nå. Vi er prøvere på nr. 2, har en datter på 9 mnd fra før. Hører klokka tikke så det er litt av grunnen til av vi vil ha en til så fort som mulig. Det er også pga av at vi vil ha de tette :o) Har ikm 27.mai....mener jeg, så det er bare til å vente spent når helga kommer.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 24 og mannen 28. Vi har en gutt på 2 1/2, og mistet en liten gutt i dødfødsel for akkurat et år siden i dag. (5mnd i magen og dødsårsak var krybbedød) Har prøvd på nytt i et år nå, så håper det blir en sommer med et lite mirakel i magen....:)

hei jeg er 30 år , mannen min 31 . vi bor i finnmark ,har firebarn den siste er 15mnd men vi har så lyst på en til vi har ikke prøvd så lenge men jeg blir så fort gravid har ialle fall gjort det de siste gangene . jeg tok ut hormonspiral 26 april , fikk en rar mens den 8 mai spott blødde til lørdag hvor det hva fullstendig stopp har ikke hatt noe siden da . siden fredag nu 19 mai har jeg hvert kjempe kvalm trøtt vondt i puppene og det har bare økt siden tok en cb fredag ettermidag som hva neg, så nu skal jeg vente i alle fall ti l helga for og se

Hallo!

Jeg er 30 år, det samme med sambo.

Vi har ei jente på 20 måneder og vi ønsker oss en liten til.

Er i vår første pp, da jeg sluttet med pilla i påsken.

Bor i Buskerud.

Håper på mange spirer fremover ;)

Hei dere!

Jeg er 29 år og fra Vestlandet, gift med en trivelig trønder, også han 29 år. Vi har en datter på snart 2 1/2 år.

Mistet en liten spire i mars, noe som endte i fjerning av en eggleder, så vi er litt spente på hvor lang tid dette vil ta... Startet prøvingen i januar så vi er i 4 pp totalt.

Annonse

Hei på dere.

Nå er jeg tilbake med ny prøverunde etter 2 års opphold.

Jeg blir 27 dette året, jeg er samboer (8år), jeg har en gutt på 9år fra tidligere forhold og en gutt på 2år med samboer.

Vi holder til i Sandnes i Rogaland.

Nå har vi bestemt oss for å prøve igjen (håper jeg får jenta mi denne gangen), skal ta første testen nå til helga, blir spennende.

Hei.

Jeg er 27 år,mannen min er 28 år,vi har ei jente som fylte 3 år nå i mai,vi har prøvd siden november, fikk klaff på 7.pp,men mistet i sist uke i SA,var da i 8.uke,venter nå 1-2 pp'er,etter anbefaling av gynekologen..hvis jeg klarer,vil så gjerne ha en liten en,begynner å bli stor alders forskjell på silje og nestemann..Vi bor på Tjøme..

Tjoho alle dere koselige jenter her inne.

Jeg er 22 år og sambo er 33.Vi bor i Larvik(vestfold)

Vi har ingen barn , men to pusekatter.En som heter Emil og ei som heter Ida.

Vi er inne i vår 1 ordentlige pp etter pille slutt 27 mars.

Hadde Ikm 27 mai, men etter at el fant det for godt å komme 18 mai istede for 14mai så er den forskjøvet til 31 mai.

Gleder oss enormt til den dagen vi kanskje kan holde vår sønn eller datter i armene.

Lykke til alle sammen!!!!!!!

Heisann!

Jeg er 21 år, og sambo er 24. Vi bor i Oslo, men er begge innflyttere da. Har bodd her i bare 1 1/2 år.

Vi ønsker oss så veldig en liten en sammen, men jeg er så utålmodig, og synes dette tar så veldig tid! Men så tror jeg det er litt kluss med syklusene mine, har bare hatt besøk en gang i år visst... Uansett, er i 2pp etter SA i februar.

Lykke til alle sammen her inne! Måtte spiren sitte kjapt! ;)

=)

Hei .

jeg er 30 år & min samboer 28.Har vært sammen i 10 år.

Bor i Stavanger.

Har en sønn på 5 år sammen.Er inne i vår 3pp.

ønsker oss et søsken til vår sønn:)

Så nå håper vi på klaff denne mnd.

Vi bor på vestlandet og jeg er 28 og samboer er 32 år, har holdt sammen snart i 9 år og har en datter på 20 mnd. Vi prøver på en liten til og er i vår 1 pp med ikm til helga... Ingen symptom på graviditet enda men håper det er en liten til på vei:-)

Annonse

Hei,jeg er 25 samboer 27 å vi har en nydelig sønn på snart 3 år...

Kommer fra stavanger å håper virkelig at vi skal få en til nå..

Men vi er vel i vårs 6 pp :(

Håper spiren sitter snart!

Lykke til alle sammen :)

Jeg er 32 år, mannen min har akkurat fylt 33 (jeg følger etter senere i år da...). Vi bor i Oslo, jeg er opprinnelig herfra men har bodd 15 år i østfold. Min mann er fra sunnmøre. Vi er nå i 8. pp (etter å ha hatt et opphold på 3 pp. dvs jeg begynte å bim'e i juli - så tok vi prøvestopp i september, oktober og november grunnet jobbskifte...).

babystøv mottas med takk :-)

Slenger meg på jeg.

Er inne og leser |sidene hver dag men er lite flink til å skrive og svare på inlegg. Jeg er 36 samboer 46 og vi prøver på nr. 2. Har ei lita jente på 9 mnd og hadde en SA i januar. Var 11 uker på vei. Vi bor på veatlandet. Er i min 4 pp nå og håper spiren sitter snart.

Jeg er snart 23 år å mannen min snart 30 år.

Jeg er egentlig fra Troms, men er bosatt i Møre og Romsdal.

Vi har ingen barn fra før. Slutta med prevansjon for ca 1 år å 6 mnd siden. Hatt en sa.

Styrer egentlgi ikke på for å bli gravide. Tar d som d kommer. Tenker selvfølgelig på det nesten hele tia da. Håper spiren sitter snart

jeg er 25, og mannen min 30.bor i nord-norge, men flytter til rogaland om 2 uker.. gleder meg. jeg har ikke barn fra før, men han har en sønn på 12. jeg kan vell ikke si at vi har prøvd så veldig.. er 3 månder siden jeg slutta på pilla.. men har ikke testet etter EL og slikt.. har bestilt fra www.billige-tester.no og skal starte i morgen.. blir spennende.. håper på liten spire snart.

Jeg er 19 år, og samboeren er 22 år. Er egentlig fra Oslo, men bor nå i Øvre Eiker (Buskerud). Slutter på p-piller på 25.05, så da skal vi begynne å prøve på den første babyen vår. Skal ha litt sånn skjer det så skjer det innstilling og bare kose oss.

Jeg er 25, mannen 29. Vi bor på sørlandet, og har vært gift i fire år.

Vi har en sønn fra før, som fyller ett år i dag, og er i vår 2 pp i forsøket på nr2. Og jeg håååper spiren sitter snart, er svært utålmodig av natur.. ;)

Hei.

Jeg er 22 og samboeren er 24, vi har ikke begynt prøving helt enda pga. ferie. Men er veldig ivrige etter å komme i gang.Har ingen fra før..

Vi bor i akershus =)

Hei!

Jeg er 23 år, og er fra Haugesund,jeg og samboeren min er i 1pp nå, venter spent på om tr kommer i helgå!

vi har en datter på 9 mnd fra før, håper på to unger litt tett ilag:)

(Grunnen til at det står "blir d ein gutt??" bak nicket mitt er for eg va hos ein spådame og hun sa at jeg blei snart gravid og ville få en gutt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...