Gå til innhold

Er det ikke på tide med en ny presentasjonsrunde her nå jenter?

Anbefalte innlegg

Syntes det var så mange nye nick her, så det tenkte det hadde vært hyggelig å vite litt mer om hvem som skjuler seg bak dem :)

Bynner med meg selv jeg, så får dere henge dere på:

Jeg er tjuefem år, bor i Oslo, men er egentlig østfolding, samboern min er også femogtjue, men han er oslogutt:) Vi ønsker oss inderlig en liten en. Vi er nå i vår 5.pp, har ingen barn fra før, men håper, håper at snart.......

Fortsetter under...

hei..jeg er 19 år og samboeren min er 21 år, vi bor i vestfold(horten) og vi ønsker oss så inderlig en liten en... vi er nå i vår 1pp..jeg har fortsatt ikke fått tr er nå 9 dager over ikm men jeg har fortsatt neg test da... men vi har håpet oppe..vi har god tid, så vi stresser ikke..

Hei.. Jeg er 23 år og er fra østlandet, nærmere bestemt Søndre Land! (Et lite tettsted mellom Gjøvik og Lillehammer) Min kjære samboer er 24 år og er fra samme sted! Vi har prøvd mer eller mindre i ett år snart, men tar ting som det kommer egentlig! Håper jo på at det skal sitte en spire snart!

Hyggelig. Jeg fyller 31 i september og har møtt en utrolig flott mann for to år siden det også i september. Jeg har veldig lyst å bli gravid. Han også er veldig ivrig. Det jeg nå lurer på er om vi, utrolig nok, kan ha lyktes allerede i første forsøk. Det er rart for jeg har lavt stoffskifte, lav progesteron og pluss pluss legen har sagt kan være til hinder.

Jeg tok ut ring for en måned siden, 20. april, og hadde , tror jeg eggløsning 10-14.mai, den siste uka har jeg vært konstant KVALM. Litt ømme brystvorter. Så jeg tenkte å teste snart, .....

Men det kan selvfølgelig bare være innbilning alt dette. I følge legen min kan jeg bli blant dem som vil bruke lang tid på å bli gravid..

Har hypet litt til darlingen om at jeg er utypisk kvalm om dagen, nå er jeg redd jeg gir ham falske forhåpninger...

Annonse

Jeg er 25 år, bor i Buskerud og har to gutter (ett og fire år) med samme mann som jeg nå forsøker å lage nummer 3 sammen med!

Tok siste pillen lørdag, slutta midt i brettet (!), har hatt uregelmessig mens selv på pillen, og er spent på hvor lang tid det tar denne gangen. Førstemann var overraskelse de luxe, andremann jobbet vi med seks måneder.

Jeg kan ingenting om eggløsning og sånn, så jeg aner ikke hva ikm og pp og sånt er *litt flau*

Hei Jeg er 23 år og mannen min er 32 år bor i Åmot i modum. Har en sønn på 2 år har prøvd nå så og si i 1 år å få en til. har hat 2 sa på 5 mnd. den siste 6./4. det er nå 18 dager siden jeg sku hat mensen. har tat negative tester i forje uke. Hår så inmari lyst på en beby til!!!!!

Ønsker dere alle lykke til!!!

Mange Klemmer

Får kaste meg på jeg også :-)

Jeg er 24 år og samboeren min er 34. Jeg kommer fra Tromsø, men har nå gjort hedmarking av meg, da samboer kommer herfra :-)

Vi er nå i vår 16 pp, bikker snart over i 17 kjenner jeg...

Ingen av oss har barn fra før, så jeg er spent på om vi får til å bli gravide sammen :-)

Annonse

Både jeg og mannen min er 30 år gammel og har en felles datter på 21 mnd. Bor i søndre del av Akershus, men er opprinnelig nordfra.

Er i vår 7 pp i forsøk på å lage søsken og er midt i prøveuka. Krysser fingre og tær men holder egglederne åpne ;-)

Hei, hei!

Jeg er 25 år, det samme er mannen min. Vi prøver på vår første, men dersom det ikke klaffer denne pp'en tar vi en pause (pga ferie til Egypt) og begynner på igjen for fullt i midten av juli.

Sluttet på p-pillen i september i fjor, ble gravid i desember, men mistet i SA i januar. Har siden da hatt en pause i prøvingen, men begynte igjen i april. Er nå i min 2 pp.

Puh, ble kanskje litt mye her, men...

Prøver vanligvis å holde meg litt borte fra disse sidene (avhengighetsdannende... he,he), men er student og skriver nå oppgaver for fullt. Da blir det fort til at jeg sitter inne på bim, mens jeg engentlig burde ha skrevet oppgaver... ja,ja..

Både jeg og mannen min er 25 år, og vi bor i Hedmark. Har en liten pusunge som er baby'en vår nå, men ønsker oss veldig en ordentlig en :) Starta prøvinga i november, har hatt ganske lange sykluser og nå venter jeg på EL.

Hei!

Jeg er 23 år, sambo 26. Bor i Oslo, men flytter til Skedsmo i juli, endelig fått kjøpt vår egen leilighet.

Slutta på pilla i påska, da vi begge gjerne vil ha en liten en. Er nå i første pp, siden jeg ville få en ordentlig mens før vi begynte prøvinga.

Har god tid så foreløpig er det ikke stress, ikke noe temping el noe sånt.

Har vært her inne og lest en mnds tid, men hyggelig med en presentasjonsrunde:)

Hei!

Jeg er 26 og min samboer er 29. Vi har ingen barn fra før, og har prøvd siden januar å bli gravide. I begynnelsen tok vi det litt som det kommer, men de siste 2 mnd har vi begynt med både temping og eggløsningstester for å øke oddsen for å lykkes.

Vi håper og håper men foreløpig ser det ikke lyst ut. Er akkurat ferdig med en syklus og er på dag 3 i den 3. planlagte aktive pp.

hei, Jeg er 35 og min kjære ett år eldre, vi er fra Vestlandet. Jeg har en gutt og en jente og nå ønsker vi oss veldig et lite nurk eller to sammen :) tok ut spiral 25/4 og bommet på første forsøk, så vi håper på full klaff - neste IKM blir da 20.6 men den skal IKKE komme. Mange kjekke her inne og et utrolig flott forum :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...