Gå til innhold

17+1 og er blitt mer kvalm! Tar det aldri slutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg endelig hadde følt skikkelig bedring de siste ukene og begynt å jobbe litt igjen. Og plutselig de siste dagene er jeg blitt mye verre. Blir jo litt redd for at det ikke skal gå over i det hele tatt. Er 17+1 og begynner å bli mildt sagt lei nå...

Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg? Er det fortsatt lys i tunnellen eller er det bare å innstille seg på 5 kvalme måneder til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 15 uker, og kvalm innimellom fremdeles. Kjenner det spesielt hvis jeg er sliten eller det går for lang tid mellom hvert måltid. Det hjelper kanskje å roe det helt ned, evt en sykemelding? Satser på at det snart forsvinner. Det er jo bedre nå enn det var i 1 trimester:)

Skrevet

Tror nok kanskje jeg må få meg en sykemelding igjen, ja, kanskje 50 %. Ble så veldig ivrig da jeg endelig begynte å bli bedre, trodde at nå skulle jeg klare all verden! Men sånn er det (selvfølgelig) ikke. Typisk for meg og alle andre medlemmer av Jenteklubben Snill og Pliktoppfyllende!

Skrevet

Enig med gravid 77, er ikke kvalm nå, men har vært det i tidligere svangerskap. Tålte i hvertfall ikke å bli trett, sliten eller sulten. Mener ikke at man ikke skal gjøre noe, men kjenne etter hva kroppen tåler.

Skrevet

Æiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................

Vil ikke se slike innlegg!!!!!!!!!!!!!!

Buhu.....

Først var trøsten min at det er vanlig at det gir seg etter 12 uke, men neida. Det vedvarer. Så fikk jeg høre 16-17, og så frem til det. Og nå hører jeg om fler som hevder det ikke er uvanlig at de har det HELE svangerskapet.....

I papirer fra legen sto det at det var uvanlig....dette er deprimerende...

Jaja, slipper vel kanskje bekkenløsning denne gangen her da.....

Skrevet

Huff, ikke meningen å ta motet fra deg VipsPips!! Det stemmer nok det du har lest om at det for de aller fleste gir seg etter 12. uke, og hvertfall etter ca. 16. Men jeg er nok en av de Uheldige Utvalgte!!! Snakket med en venninne som hadde blitt bedre etter ca 20 uker, så kanskje er det håp for meg enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...