Gå til innhold

Svømmetrening

Unnemor

Anbefalte innlegg

Har meldt meg på svømmetrening for gravide i dag. Starter ikke før i august, men jeg gleder meg allerede.....

Snakket med fysioterapeuten som leder kurset - og hun sa at det er kjempefin trening for oss gravide. Ingen harde støt.

Det har blitt dårlig med trening i det siste - bare en tur hver dag, så dette skal bli fint :-)

Hvordan er det med dere - er dere flinke til å trene?

Fortsetter under...

Annonse

Var flink frem til ca. 20. februar, men hadde opphold i 1. trim. da jeg var kvalm, og etter at livmoren hadde vokst opp til navlen var det plutselig game over .

Kan nesten ikke gå opp trappen, for lungene får ikke jobbet her. Puster og peser. Men føler på meg at jeg nok skal klare å komme i løpeform igjen uten for mange frustrasjoner.

Uke 36

Vi har stor hund (dobermann) som trenger flere turer hver dag så jeg får mitt. Har alltid likt å gå fort, men nå merker jeg at jeg må ta det mere med ro - puster og peser. Får også kynnere og må stoppe litt opp da.

Har endelig begynt svangerskapspermisjonen og det skal bli deilig tror jeg, men rart å ikke jobbe.

Svømming er jo fint, men ikke noe for meg - jeg tenker alltid på alt styret med håret som blir vått og tar evigheter å tørke. Har langt og tykt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...