Gå til innhold

Hmm....Håper den ikke kommer...

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Jeg får alltid smerter en uke før mens...Og puppene blir alltid så vanvittig vonde....også en uke før ikm... Men nå har jeg ikke hatt noen smerter og ingen vonde pupper... Vel...det er noen små murringer i magen som startet i dag da...Og det er litt unormalt at de ikke har kommet for en uke siden...Og puppene er ikke ømme i det hele tatt....

Her ble det mye pupper ja, hehe... Men jeg får bare håpe det ikke dukker opp noe tante denne gangen da....tvitvi til meg selv nå....Eller så må jeg bare hoppe rett inn i pp 14:( huff......hvorfor skal det være så vanskelig?

Men lykke til til meg selv og alle dere andre her inne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5121818-hmmh%C3%A5per-den-ikke-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke tïl, håper det holder denne gangen =) Tante kan dra p.... i vold.

Jeg venter mens til søndag, 28.mai, og jeg har kjent på murringer siden fredag, jeg pleier ikke å få det før rett før mensen jeg da, så jeg lever i håpet jeg også....

Klems fra

Annonse

Heisann...Nå er klokken 2341 og ingen tegn til tanta ennå....Ingen spesielle symptomer ennå heller...Bare hatt litt murringer nederst i magen, men fortsatt ingen vonde pupper.. Har også (unnskyld språket her, hehe), vært på do og "trykket" litt, hvilket bruker fremskynde mensen hos meg:) Men nå skal jeg legge meg, så får vi se hvordan det går i løpet av natten......

Men takker for masse svar...Det er alltid moro:)

Lykke til til dere og...

klem

Hei Ibhu:)

Natten var flott! Ingen tegn til noe som heter mens.... Kansje en bittepittelitt anelse av noe som kan kalles ømhet i brystene, men det er sånn at jeg må kjenne godt etter, SÅ lite er det.... Og jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det kan kansje kjennes ut som noe små stikk under brystene/under ribbeina på midten av magen...Klarer ikke forklare helt jeg men....Ikke sikkert det er noe, men jeg blir sikkert spurt om jeg kjenner noen tegn, hehe.... Murringen i magen er ikke der i dag...

Enn med du?:)

Hei, hehe...Jeg vet ikke om jjeg tør å teste jeg........Får nok kun neg likevel.... Men spent er jeg og ja...:) Hadde vært så kos å kunne blitt gravid nå egentlig, for hvis det ikke skulle klaffe nå, kan det hende vi skal vente en stund med prøvingen, da vi skal svare Ja i kirken august neste år. Men mulig vi prøver en måned til. Vil helst ikke at barnet skal være mindre enn 5 måneder den dagen iallefall, så det hadde passet perfekt nå:)

Hvordan er Din status?

Forstår godt at du venter litt med testingen, blir så kjipt dersom TR likevel skulle komme... Men man kan ikke skyve under en stol at du nå er over IKM dagen, og det er jo et godt tegn i seg selv!

For min del har jeg sannsynligvis EL i disse dager, hadde vært utrolig kjekt om det klaffet nå, men er absolutt ikke krise. Tar også en liten pause etter denne pp'en, men ikke pga noe så stort som et bryllup! Så gøy! Blir vel travelt med planlegging og slikt fremover? Selv om det er travelt, så er det jo "kjekkt travelt".

Annonse

Ja, jeg tror det er best å nyte dagene uten mens først, så heller teste om det skulle gå for lang tid..

Planlegging ja, hee...Selv om det er over et år til, så er det mye som skal ordnes et år i forveien.Men moro er det...Og skulle det klaffe denne eller neste måned, så blir det enda mer planlegging...ojojoj.....:) Men det går sikkert greit...

Vi har faktisk time til utredning 21 juni...Da skal sambo sjekke svømmerne, og er de i orden, så skal jeg inn til UL. Så denne måneden har jeg ikke tenkt på noe som har med barn og gjøre. Bare hatt sex rundt el, og latt det dure og gå. Men som legen sa, at de fleste som går til legen for å få utredning, slapper mer av, så ender det med at de blir gravide, hehe...Ikke allle, Men Noen:) Så kansje? :)hmm... Vel , vi får se.....

Men er ikke du gravid? syns jeg leste det her et sted?

oj, beklager.....Da har jeg nok lest feil:) Men det var leit...Håpe det går fort for dere da....Det er så kjedelig å vente sånn....Jeg vil HELST ikke inn i pp 14 for å si det sånn...Men må vi, så må vi:)

Men du må holde deg oppdatert her inne da, så jeg kan følge med:) Blir nok her en stund til jeg og.....hmm....

Oj:) spennende..... Når hadde du ikm? Kl er nå 1706 og ingen tegn til mens her ennå.....Har kjøpt en CB, men skal prøve vente til iallefall i morgen, hehe...Før jobben......:)

tvi tvi til deg iallefall!!! Håpe på pos test....

Den KOM IKKEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Testet pos i dag:) JUHUUUUU!!!!!!

litt utrolig ennå men.....Men det var så deilig..Nå kan vi bare avbestillle timen til utredning ja.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...