sjokoBolla Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hjelp...jeg ser at jeg er blitt tykkere rundt anklene og oppover leggene. Er dette tegn på vann i kroppen, eller er det vanlig å hovne opp sånn? Er i uke 35 nå...
mammmamia ** Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Det er nok vann i kroppen ja, er vanlig når det begynner å bli varmere i luften:-) Har nok av vann selv ja, blæh, skikkelig ubehagelig!!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Ja det er vanlig på slutten det ja...føttene mine går i ett..hihi leggene og føttene går liksom i ett med lårene...ser ikke hockeykulene engang,og tærne ser ut som halvspiste pølsesnabber...hihihihihihi skikkelig disqusting.........
esmase Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Hehe....har akkurat samme problem... Det er nok vann i kroppen,ja.. Prøv å trykke med en finger midt på leggen i ca 5 sek. Dersom fingeren setter merke lenge etterpå,er det definitivt vann. Er også i uke 35,og syns det har blitt merkbart verre de siste dagene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå