Elvedatter Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 ... ei god brystpumpe??? Har vært å henta diverse brosjyrer på babyshop i dag, men detta er ikke lett. Det er jo så mye å velge i.... Gode forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvis du er på jakt etter manuell pumpe, kan jeg anbefale Avent. Brukte det en periode og var kjempefornøyd. Elektrisk pumpe: Avent IQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 eg har chicco pumpe, har vert fornøyd m den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg har også chicco. er fornøyd med den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Husker å ha lest innlegg på "ammedebatten" om noen som Ikke anbefalte chicco. Mente at den er lite uholdbar. Hun hadde fått byttet den flere ganger, men var lite fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #6 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei. Jeg har kjøpot samme merket som de hadde på føden. Kjæpte på sykehusapoteket. Medela eller noe slikt. En elektrisk dobbel pumpe til omlag tusenlappen. Kjempegod. Følte meg litt som ei melkeku, med ei pumpe på hvert bryst, men det gikk jo fort og greit. Annbefales hvis du skal pumpe mye, men kanskje ikke hveis du bare skal pumpe litt i ny og ne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 23. mai 2006 #7 Del Skrevet 23. mai 2006 Har chicco. Er fornøyd med den, men jeg har bare brukt den få ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 24. mai 2006 #8 Del Skrevet 24. mai 2006 har ikke hørt noe, men det er mulig det. Jeg har hatt min fra dag 1 og har brukt den forholdsvis mye. fungerer like fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 24. mai 2006 Nå har jeg sjekket litt rundt og jeg lurer på om det blir Avente eller Medela, fortsatt litt usikker... Men tusen takk for alle forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå