Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemmer for det siste jeg også!! Med 26 er du jo gravid - så får vi bare håpe at hcg kryper oppover den riktige veien!!

Lykke til Snooopi, med din optimisme går dette sikkert riktige veien.

Har du fått positiv test tidligere?

Hei Myk68! Jeg har aldri testet positivt før... Begge de andre gangene har den vært mindre enn 5 (les 0). Det er ihvertfall sikkert at dette forsøket har gått mye mye bedre enn de forrige. Vil gjerne håpe at det går helt til mål! Min lille spire henger virkelig på kanten av stupet! Det topper seg med spenningen nå..Føler jeg går å holder pusten! Har nettopp kjøpt nye tester, hvis den dobbles til i morgen vil vel det gi utslag!?

Annonse

Jeg har kjøpt helt vanlige tester, men de slår vel ikke ut før hcg på 50? Jeg tar blodprøve på klinikken, og da får jeg svar samme dag. I dag, da jeg skulle ringe inn, passet det dårlig for meg, så min kjære ringte. Da fikk han en lang forklaring om at jeg skal ta ny test, for å se om hcg stiger. Det er bare meg som tror at hvis jeg tester positivt hjemme i morgen, så er det fordi det er en "slow starter" - noe som er sjelden...

Men jeg klamrer meg til håpet!

Hei igjen, du har nok rett ja. Tenkte ikke på det jeg... ,men ja - jeg har også hørt at de slår ut på 50 HCG. Men... du trenger jo ikke ha 50 i morgen selv om det stiger... Test du - du blir hvertfall ikke bli mindre klok av det !!

Og håper virkelig det lykkes for deg denne gangen.

Og hvis evt evt evt evt ikke så har du hvertfall kommet litt lenger enn de forrige forsøkene. Det er uansett positivt!

Jo det er håp!, men sikkert svar får du nok desverre ikke før fredag. Jeg har opplevd det samme, med lave HCG verdier to ganger. Første gang gikk de desverre nedover på prøve nr. to. Mens siste gang gikk den opp, og jeg er nå 6+2.

....og ja, du kan får indikasjon på hvilken vei det går med hjemmetest. Det gjorde jeg. Krysset ble denne gang mer blå for hver dag, mens første dang ble krysse svakere fra dag til dag - så jeg hadde klare indikasjoner om at det ikke gikk veien da jeg ringte inn første gangen.

Jeg krysser fingrene for at du får kjempe gode nyheter fredag!!!

Hjemmetesten i dag var negativ... Men etter en time viste den en svak strek til. I denne pakka står det ikke noe om at resultatet kan mistolkes etter de der 10 minutter... *håperhåperhåper* Jeg har fortsatt ingen tegn til mensen, og brystene er litt ømme...

Det er ikke over ennå!! Jeg slipper aldri den lille spire!

Annonse

Hei! Ville bare fortelle at da jeg ble gravid, viste blodprøven HCG på 23 etter 14 dager, og jeg fikk høre at det var bra... Og testen jeg tok hjemme (klarte jo ikke å vente på blodprøven he-he) var veeeldig svak. Kastet den i søpla først og trodden den var negativ. Men det hele endte bra, og jeg har en pode på 7,5 måneder. :-)

Skriver dette som en liten oppmuntring og ønsker deg lykke til! Håper spiren klorer seg fast der inne :--))

Hei Snoopi!

Jeg hadde hcg på 26 på dag 14 etter inseminering (AIH) i høst. Hadde to pos. hjemmetester, men var dessverre bare kjemisk gravid.

Håper i det leeeeeeeeeengste at det går rette veien for deg, det er grusomt å gå sånn å vente.

Lykke til & klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...