Gå til innhold

sykemelding?


rødhette*

Anbefalte innlegg

Er 6+4 på vei nå. Hatt vondt i magen i hele helga, og holdt meg hjemme fra jobb idag. Jobber som lærer i barneskolen, så må være 100% tilstede når jeg er på jobb.

Klarer ikke dra på jobb når jeg har det sånn her. Har vondt i magen og er kvalm. Er konstant trøtt i tillegg.

Andre som har erfaringer med evt. bli sykemeldt i en sånn situasjon, så tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.jeg er nå 8 fullgåtte uker og har vært sykemeldt siden jeg var hos legen på samme stadie som deg. jeg jobber i barnehage så jeg vet hva du snakker om. hadde samme problemer som deg. sliten, trøtt og kvalm. ble sykemeldt med en gang. 2,5 uker. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, tusen takk.

føler jeg det sånn imorra også, holder jeg meg hjemme og ringer legen da.

har ikke vært hos lege for kontroll enda, skal 19. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

ja, da har jeg kommet fra en lang dag på jobb...... jobber også i barneskolen, 1.klasse..... og det er kjempe tungt om dagen!!!! er nå 10 uker, og jeg er så trøtt og slapp. Når jeg kommer fra jobb er jeg ikke menneske, sur og grinete og ønsker bare å sove..... på jobb er jeg heller ikke særlig grei, tålmodigheten er kort og det er ikke så bra når man jobber i 1.....så får man dårlig samvittighet etterpå :-(

hvilken klasse jobber du i?

får liksom dårlig samvittighet om jeg blir sykemeldt også jeg........

ikke lett å vite hva som er riktig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider