Gå til innhold

Riksen eller Ullevål?


kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Hvor mener dere det er best å føde? Har hørt så mye forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart Rikshospitalet uten tvil!!!! Skulle ønske jeg kunne føde der selv, men bor i Bergen, litt langt unna! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Ullevål sist, men var ikke så fornøyd... Har derfør søkt og fått fødeplass på Riksen denne gangen - så får vi se om jeg blir mer fornøyd der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noen delte meninger. Jeg fødte på Ullevål og var veldig fornøyd med det. Syntes det var kjempedeilig å bli flyttet til pasienthotellet etter fødselen. Der kunne den lille familien vår bli kjent med hverandre i fred og ro. Pappaen fikk sove der sammen med oss. Hvis det var noe vi var engstelige for eller lurte på var det bare å ta kontakt med sykepleierne som var i gangen. I tillegg kom de innom av og til for å høre om alt var i orden og så til at ammingen gikk greit. Vi hadde stort sett bare positive erfaringer. I tillegg hadde jeg muligheten for å ta lystgass når riene ble som verst og det syntes jeg var greit for noe annet ville jeg ikke ta. Ble nesten litt fnisete noen korte sekunder...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Riksen sist, og var både positiv og negativ til opplevelsen. Denne gangen blir det Ullevål. Vil ha enerom og trenger ikke så mye hjelp med nr 2.

 

Men hvem vet hvor jeg ender opp etter at de har sendt meg rundt i timene før fødselen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...