Gå til innhold

Babyslynge..noen mer erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev et innelgg ang.bilstol i fly...så kom jeg på at det kanskje er mulig å bruke babyslynge?

hele reisen tar til sammen 4 timer,kan jeg ha babyen i slik slynge da?

er det noen med positive/negative erfaringer med slik slynge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har et par slynger og et par bæresjal.. å bruker å bære endel på dagtid, har en baby på snart 3mnd. problemet her er at hun bare vil ligge i slynga/sjal når jeg beveger meg.... å det blir jo vanskelig på et fly. men på flyplass og slikt vil det nok fungere bra... men er barnet ditt slik at hon godtar å ligge i slynga når du er i ro, så vil det fungere bra.. du kan jo spørre om fleres erfaring på tettinntil.com. der er det sikkert noen som har prøvd dette.

Skrevet

Vi hadde en snakk om dette i barselsgruppa- bilsete slynge/babybjørn i fly. Hun ene har tatt mye fly med minstemann, men de er klare på en eneste ting. Du får ikke lov til å bruke babybjørn o.l under opp-og nedstigning. Flyselskapene er meget strikse på dette. Du kan bruke bilsete, men da kan det hende at du må betale for et ekstra sete

Skrevet

Heisann!

Ville bare si at jeg var ute og fløy en innenlandsreise tur/retur for ca en uke siden og da sa flyverten til meg at min 7 uker gamle baby bare skulle sitte i Baby-Bjørnen hele veien også under take off og landing. Dette var greiest.

Dette foreslo han, jeg spurte ikke.

På tur hjem igjen kom flyvertinnen med flybeltet... Jeg fortalte henne at jeg brukte B-B sist gang og fikk da bruke den hjem igjen også.

Ingen problem:-)

Dette var med SAS

Litt utenom HI spørsmål, men måtte bare "rette" på tidligere svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...