midlin Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 hei..jeg lurer på hvor mange dager over ikm dere fikk positiv test... jeg har nå gått 9 dager over ikm og fortsatt negativ test...er det sannsynlig at ejg er gravid???
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 jeg testet positivt ca 1 uke før ikm...noen produserer hcg hormoner sent og derfor slår ikke testene ut så fort. Har du en el-test så prøv den i stedet. hormonet de tester øker raskere enn hcg hormonet i starten av sv.skapet.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har fått positiv test samme dag jeg ventet mens to ganger før. så jeg tror nok kanskje ikke at du er gravid i og med at de fleste tester( i hvertfall de som selges på apoteket) er ganske sikre. men er du fortsatt i tvil gå til legen din så får du et helt sikkert svar. Lykke til!!
kula 291011 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 jeg var vel ei uke over tiden når testen slo ut.. husk den slår best ut om morran
tutsi 77 Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tok test en uke etter ikm og testen var da negativ, men jeg var jo gravid..så det er vel en sjanse..Husk at vi kvinner ofte kan miste mens hvis vi tenker mye på den og grubler om vi er gravide..Lykke til:)
Karoline's*mamma Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Første gang fekk eg positiv test 3 dagar før IKM. Denne gangen testa eg negativt dagen før IKM,men psitivt 2 dagar etter.
Heffalump mamma Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 I følge ul termin, 1.5 uke før ikm. Jeg tror det er litt tidlig så jeg tror mer på mens termin som er 1 uke før ikm. Hadde et veldig svakt kryss da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå