jojjo Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Jordmora likte ikke at blodtrykket mitt er normalt hun, siden gravides pleier å synke. Har mer blodtrukk som passer til en ikkegravid liksom. + litt protein i urinen. 1+ bare da.. Tror ikke det er så veldig farlig da men det blir liksom hengende igjen i hjernen..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har veeeldig lavt, og det er ikke sunt det heller ! Bør jo ikke reagere på at du har normalt ? Det vriker jo rart..
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Mange rare jordmødre ute og går tror jeg... Hun bør jo bare være glad du har et fint trykk!! Og hvorfor sier hun sånne ting som kan skremme deg? Hennes jobb er jo å berolige deg... Hmm... Mitt trykk har vært perfekt hele veien (er nå 29+2), 120/75 og både jordmor, fastlege og gynekolog (overlege på Føden)er kjempefornøyd med trykket mitt!! :-) Nei, bry deg ikke med ditt perfekte blodtrykk, gled deg heller over det! :-) Ta med urinprøve på videre kontroller slik at jm kan holde kontroll med proteinet, og om dette utvikles i stedet for! Lykke til! :-)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Mitt har alltid vært lavt, og er enda lavere nå. Bare ubehagelig! Svimmel og susete!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Mitt lå veldig lenge på rundt 40/90, mye svimmel da!!
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Mitt trykk er også ganske lavt, men legen min sier at hun ikke snakker om "for lavt blodtrykk" annet enn ved spesielle tilfeller som for eksempel stort blodtap og påfølgende tilstand av sjokk. Hun sier det er helt normalt at gravide har lavt blodtrykk. Sånn jeg tolker hennes uttalelser er også da det normale normalt! Kan ikke fatte noe annet! Det er vel høyt blodtrykk man skal være spesielt oppmerksom på...
jojjo Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2006 jaja hun fant vel litt protein (1+), og gjorde jobben sin:) Tror ikke jeg skal tenke så mye mer på det jeg altså. Men når du kommer hjem fra kontroll så er det liksom sånn, at uansett hvor mye du har spurt og sånn, så blir det liksom: hva meeeeeeeeeeeeeeente hun med det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå