LisaColli Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg holder på med planlegging av min stesøsters utdrikkingslag.. så tenkte jeg å ha et lite innslag, skal spørre typen hennes om spm som "hvor var deres første kyss?" osv, og så skal jeg spørre henne om det samme i utdrikkingslaget. hver gang hun svarer feil, må hun drikke, eller noe sånt. (ble litt rotete dette,men håper dere skjønner;) så det jeg da lurer på, er om dere har forslag til spørsmål? har så dårlig fantasi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 -hvilken film var den første dere så sammen? ja, det var egentlig det jeg kom på =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2006 den er føyd på lista! noen flere? kanskje litt mer vulgære? hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 hvor og når hadde dere sex første gang? hva hadde hun på seg første gang de møttes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå