Gå til innhold

nå er det enten eller,han ombestemte seg....

Anbefalte innlegg

Håper virkelig at eg e gravid, mannen min har ombestemt seg,mener det ikke passer med baby nå alikevel, så enten er jeg gravid nå, ellers så kan eg bare glemme det...

Det er helt forferdelig å vente på tr!

begynne å bli skikkelig frustrerte her...:)

Det er ganske farlig for syken å prøve å bli gravid, all den ventingen....negative tester..mer venting osv, kan bli ganske deprimert av det,eg føler med alle dere her inne!

Lykke til videre!!

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt! Får håpe at denne ombestemmelsen hans er kortvarig og at lysten kommer tilbake snart!!

Jeg sitter midt oppi eggløsning og typen er på reise!!!!!!!! POKKER! DET er farlig for psyken det!! Var sammen torsdag før han dro og hadde eggløsning i går kveld. Får krysse fingrer og tær for at de har holdt ut der inne siden torsdag!

Håper i det lengste at han kommer hjem i kveld, men det ser dårlig ut. Snufs snufs!! Er så lenge til neste gang!! Egget er her nå!!

Når har du IKM?

Ja den e drit!

men eg har hørt at at de holde ut i opp til 6 dager eg:)

Og at det er anbefalt at en har sex rett før eggløsningen, mer sjanse å bli gravid då!

De må ha sømt temmelig langt og nå siden torsdag....:)

har ikm på lørdag eg!

Ja, det ble en kortvarig glede. Han ringte og sa at han har blitt sendt ut på en ny reise, ble ikke tid til å reise hjem i dag likevel. GRÅTER!!!

Så da får jeg satse på at det du sa om 6 dager stemmer, men det er ikke like gøy å vente på IKM nå....SNUFS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...