Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hei! Noen her som har erfaring med denne typen jerntilskudd? Tenker mest på treghet i magen, som jern ofte fører til.. Inneholder ikke denne miksturen flere tilskudd også? Noen som vet om det blir for mye vitaminer og mineraler for frøet mitt og jeg hvis jeg starter med fluradix, og tar tran i tillegg?
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 hei... hvis du ikke er mye svimmel eller føler deg veldig slapp trenger du ikke mere jerntilskudd enn du får i en multivitamintab... er ikke bra å ta for mye jern er du usikker om du har for lite jern så få legen el jm til å sjekke...
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tar ikke multivitaminer, bare tran. På forrige legekontroll sa legen at alle gravide burde begynne med jern når de kommer i 25 uke.. og ferritin prøven så fin ut. Føler meg ikke svimmel, men merker at jeg er litt slappere el. trøttere enn vanlig. Har bare hørt at man blir tregere i magen av mye jern, skjer det noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå