midlin Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 hei..jeg har nå gått 9 dager over ikm og jeg har bare fått neg tester... jeg var hos legen i dag og tok urintest som også var neg.. så jeg lurer på om dere har erfaring med at dere gikk lenge over ikm før dere fikk pos test.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg testet svaaak posetiv 2 dager før IKM. Håper du er gravid! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midlin Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2006 okei..takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsa Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg testet positivt 1 dag før IKM. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enda1luring10l Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Fikk svaaak positiv test 10 dager etter IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midlin Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mai 2006 hei..hadde du negative tester før det da?? jeg er nå ti dager over ikm skal teste til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #7 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg fikk positiv test tre dager før IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #8 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg fikk positiv test 12 dager siden EL, men har ikke IKM før 25mai. Testet positivt nå på lørdag som var, altså 6dager før IKM, testet idag og positivt. Huff, ble litt surrete dette her =) Men fikk utslag tidlig, det fikk jeg og med sønnen min på 2år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midlin Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 24. mai 2006 kan stemme det vet du..mange tester positivt tdlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 24. mai 2006 #10 Del Skrevet 24. mai 2006 8 dager etter IKM fikk jeg en svak positiv test! kroppene våres er så forskjellige! Vent et par dager, og ta en prøve med morgen urin, som har vært i blæren en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. mai 2006 #11 Del Skrevet 24. mai 2006 Til meg så slo ikke testen ut positivt før 21 dager over IKM!!! Hadde da tatt 6 tester tilsammen, og hadde gitt opp testinga da jeg plutselig en dag fant ut at jeg skulle ta en til.. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå