Gå til innhold

Har dere fått kul på magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle smyge meg forbi en stol i dag og trakk inn magen - uten at det hjalp i det hele tatt! Jeg er tynn til vanlig, men ikke nå om dagen..

Nå er det ikke lenger snakk om at det kun er favorittbuksa som ikke passer, _ingen_ av dongribuksene mine passer! Har gått med en i hele dag, med knappen åpen. (hadde kjolegreie utenpå, så ingen så det, men likevel. Vips! så har jeg buksa på knærne, liksom. Festlig.)

Jeg har også fått mage over navlen, og etter jeg har spist middag eser jeg virkelig ut..

Hvordan er deres mager? Kun vokst under navlen...? Virker som om alle tarmene mine har flyttet opp flere etasjer og havnet over navlen..

Annonse

jeg har akkurat begynt på min 12 uke, og magen er ikke som den var! under buksekanten står alt i spenn, men over buksekanten er det ikke like fast... jeg har trøstet meg med at det sikkert er tarmene som blir presset opp, men i går presterte samboer å si at jeg har vært litt lite i aktivitet i det siste også. Da ble det mye snørr og tårer da. Synes ikke det er noe gøy med bilring (selv om det skyldes graviditet), og pga bekkenløsning får jeg ikke trent noe særlig heller. Er lei meg for begge deler, så en sånn komentar tror jeg ikke han kommer med flere ganger:)

Oi. Heldiggrisen, du har jo fått ordentlig mage allerede:) Hvor langt er du? Jeg er selv 11 uker i dag. Magen har definitivt endret seg. Den var ikke flat fra før, men jeg kunne i allefall holde den inne, det kan jeg ikke nå:) Blir sikkert snart 'ordentlig' mage på meg også:)

*Misunnelig*

Jeg er 12+4 i dag, men bildet er tatt for en uke siden. Begynte å få mage allerede i uke 8 og den bare vokser og vokser. Var på første kontroll i dag og legen sjekka ekstra nøye om jeg ikke var lengre på vei enn jeg trodde - det var jeg ikke. Har nok bare en skikkelig tungvekter der inne! Kjempestas med mage, men om noen måneder skulle jeg sikkert ønske at den kom litt senere...

Jeg vil ikke si at jeg har fått noen kul, men har lagt på meg 1 kilo eller 2. Problemet mitt er at jeg ser ut som vanlig når jeg står opp om morgenen, og kler på meg som vanlig. Når jeg skal hjem ifra jobb derimot blir det verre. Da får jeg ikke på meg buksene lenger!! Varierer faktisk med 3 kilo fra morgen til kveld!!

Utrolig plagsomt..

Er 11+5 idag.

Jeg er muligens litt mer "pløsete" rundt magen generellt. Har litt hard mage under navelen hele tiden også, og synes den vokser bittelitt...

Noen kvelder får jeg litt mer "ordentlig" babymage, men det er nok bare luft ennå.

Ha slitt med kvalme og omvendt pica jeg da, så det spises lite for tida... Har tatt av 4 kilo så langt. (Har slitt med dem i et par år, men nå raste de av.)

Annonse

veit ikke helt om det er kul eller hva det er , hadde ikke akkurat flat mage før da! ikke stor heller , men etter min forrige graviditet så har jeg hatt en søt bilring..hehe, men buksene strammer mere nå!!! jeg hater det!! vil ikke kjøpe mammaklær anda!! så har kjøpt megg en joggebukse , som er altfor laaang,, arrrgh!!! grusom å gå med!!

har fått kul ja, og når jeg virkelig SUGER inn magen, er den helt spiss, der nede under navlen.. er bare 9+4, men syns godt, og de fleste smiler og spør nå, så jeg regner med jeg ikke bare ser tykk ut, men faktisk gravid også. Magen over navlen er ikke fremtredende, men den er heller ikke så hard som under..

min mamma sier at de fleste har mage så tidlig bare fordi de slipper ut magen sin, men jeg må motsi henne der. Jeg kjenner jenter som er flate i magen til vanlig, og nå har kul, og jeg tviler sterkt på at de går og blåser ut magen, lissom..

så vi får kose oss med den, snart blir den vel bare i veien..

jeg leste et sted at en lege/jordmor eller lign skrev:

jeg vet dere syns det er vondt på slutten, når den lille sparker og slår i ribben og på blære, men tror dere meg når jeg sier dere vil savne magen?

jeg VET man savner magen.. ganske fort også, for det er så stas! iallefall når lillemann har blitt litt mer enn et spebarn..

kos dere med magene og nyt tiden, den er hellig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...