Gå til innhold

April: Tips for å beholde dyna på???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min er så fæl til å sparke av seg dyna om natta. Prøvd pose, men hjalp ikke. Noen med gode tips... Redd han skal fryse om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg bare hadde lest overskriften din, tenkte jeg å foreslå pose, men ser at det allerede er utprøvd uten hell.

På denne tiden av året holder det kanskje med god pysj? Våkner han av at han fryser, eller sover han godt uten dyna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarald har et hjemmestrikket pledd over seg om natta. Nå i vinter lå han også i en pose, så han holdt varmen godt. Vi har også prøvd dyne i månedsvis uten hell-sparker den av seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo også sånne tykke poser som brukes i stedet for dyne. kanskje det kan være noe? Lille sparker dyne av seg ved at han sparker fotenden opp over hodet i søvne. Når det så blir for varmt ruller han den til side og holder rundt den som en bamse :-). Vet ikke hvordan din sparker av seg, men vi løste problemet ved å kyte en av bendelbåndene på dyna rundt sprinklene i senga i fotenden....og vips...nå er dyna på hele natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om dette anonymt? Ikke så sensitivt dette, vel? Ha meg unnskyldt, men hadde jeg sett det tidligere hadde jeg ikke svart. Liker å vite "hvem" jeg snakker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligger ofte vridd oppi hode enden uten dyne. Ligger veldig urolig. Kan bre over han og vips så var dyna vekk igjen. Kan og vri seg helt rundt i senga og ligge oppå dyna. Men skal prøve tipset ditt.

Lite lyst til å binde han.Med pose, for han og sparket av seg dyna. Ikke meningen og ikke svare men nick. minsten kom oppi knappen. Ikke spør hvordan det skjedde. Så det først når det var forseint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da så..... De små kan ordne med så mangt. Ikke meningen å være krass siden det var et uhell, men synes det er veldig upersonlig å "snakke" med en som ikke vil tilkjennegi så mye som et nick av seg selv ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninna mi har gitt opp dyneprosjektet og legger sønnen sin i ullpysj med føtter (han nærmer seg 3 år nå) og legger heller bare over ham dyna når han har sovnet på kvelden (og evt igjen når hun legger seg).

finnes jo også sånne ringer som man kan feste dyna fast i sprinklene med, kanskje det kunne vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...