Gå til innhold

Erfaring med å gi melk av kopp/tut-kopp til små babyer? (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med det? Noen tut-kopper som anbefales?

Jenta mi er nå snart 4 måneder (er prematur - egentlig 6 måneder). Vi har slitt veldig med maten til henne, og endelig har jeg fått bekreftet min mistanke. Jenta vår spiser/suger på feil måte, og blir dermed veldig sliten og lei av å spise.Har av den grunn alltid fått på flaske - og vi er bare kommet til smokker med 2 hull (2 måneder). Har forsøkt for 3 måneder, men ble bare tull ut av det.

Helsesøster mener at vi kanskje bør prøve med tut-kopp (jeg er egentlig enig). Men hva skal jeg kjøpe? Har ei tut som passer til Avent sine flasker, men ikke prøvd ennå. Har også hørt at Tupperware har en som er bra???

Fortsetter under...

Jeg har gitt mme fra tutekopp siden lillegutt var 3 mnd. mam og avent sine. Ikke noe problem. begynte med vanlig kopp som vi drikker av når han var 6 mnd + tutekopp. kunn flaske til frokost for kos. prøv deg frem.

Gutten vår er 6 mnd nå, og jeg ammer fortsatt. Men har begynt å gi han litt drikke utenom, og da drikker han av vanlig glass. Fungerer kjempebra :)

Ellers så er avent sine tuter til flaskene ganske bra.

Lykke til videre.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...