Gå til innhold

Hvordan er....

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres menn når det gjelder å hjelpe til hjemme?

Her er det jeg som er hjemme med babyen hele dagen og tar meg av han.

Jeg vasker tøy, handler mat, støvsuger og gjør småting i ny og ne. Jeg er ikke verdens ryddigste menneske og har ikke støv på hjernen.

Mannen her er på jobb hele dagen. Ofte tar han babyen opp av senga og steller han og gjør han klar for dagen. Hver dag setter han flaska til varming i flaskevarmeren, så den er klar når babyen har blitt stellt. Når mannen kommer hjem fra jobb, så lager han middag og duller og steller med babyen. Hjelper til med å vaske flasker og fylle dem om det trengs..

Enkelte reagerer på at jeg ikke lager middagen. Er det rart at han gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er rart jeg,for her er det han som lager middagen nesten hver eneste dag ;)

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er jeg som er så heldig.

Man hører jo så mye negativt om mennene til jentene her inne

Skrevet

jeg hadde syntes det var litt rart om ikke jeg(som er hjemme hele dagen) skulle laget middag, men det er fordi jeg gjerne vil ha middag i 15.30-16 tiden for å få litt ut av ettermiddagen. Men i helgene er det stortsett han som lager middag.

Skrevet

Mannen min hjelper bra til han når han er hjemme. Jobber jo hele dagen,men henter baby på morgen hvis han våkner før jobb-tid, og på ettermiddagen steller og mater han. I helgene deler vi på det.

Som regel er det jeg som gjør husarbeidet og lager middag, men det er mye fordi jeg liker å gjøre det selv (det blir "rett" da, hihi=)).. Og nå driver han og pusser opp badet, så da faller mye på meg. Helt greit, og hvis jeg synes han er slapp sier jeg bare fra om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...