Gå til innhold

kan man ha bilstol i flyet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cabinpersonalet tar stolen og setter den på toalettet under takoff og landing. Du kan for sikkerthetsskyld høre ved innsjekk, men vi har aldri hatt noe problemer med et. Jeg kjøpte bæresele til vår datter da hun var 5 uker. Hun satt ikke lenge i den avgangen. Jeg ville anbefalt stol i tilfelle det blir forsinkelser etc. Da har hun en god og trygg plass å ligge:-)

Jeg ville ha ringt og snakket med flyselskapet. Der er tydligvis stor forskel på hvilke rutiner de forskellige flyselskaper. Noen tillader bilstol inne i lyet mens andre ikke. Samme issue mht bagagen til baby.

Mht bæresele kan du holde h*n mest muligt i armene og bare sette h*n i selen når der er nødvendigt. Vi reiste med baby på 8 uker og det gikk fint. Han sov så snart han kom i bæreselen.

Annonse

kommer an på flyselskapet tror jeg, men er det ikke med sas en må betale for å ha med seg baby? da vil jeg i tilfelle gå utifra at du får et sete, hvorfor skulle du ellers betale? Med Norwegian er det gratis tror jeg, så da må du sikkert bare håpe det er et ledig sete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...