Gå til innhold

Noen som vil se så flink gutten min er? (link)

Anbefalte innlegg

Nå har han endelig fått til å dra seg fremover på gulvet, og jeg er såååå stolt. Utifra filmklippet å dømme så er han innmari stolt selv også. Hehe... Ta en titt på gullgutten min da. =) Er det nederste klippet som er når han drar seg fremover. Det ble filmet igår. =)

http://www.piczo.com/gullguttenmathias?g=18601696&cr=2

Fortsetter under...

Så flink! Og skikkelig godgutt :) Mange kjekke filmer der! Minner meg på at vi må få tatt noen filmer igjen -begynner å bli en stund siden sist, og mange nye ferdigheter er kommet i boks siden da.

Hvordan "trente" dere gutten deres i å dra seg fremover? På gulvet, ikke på lekematta? Blir det for mye friksjon der kanskje? Jenta mi (bare 6 mnd enda, da) drar av og til knærne opp under seg, med rumpa høyt i været, og ser ut som hun prøver å krype med den ene foten. Men det blir alltid bare beina som sklir tilbake i vanlig posisjon -overkroppen ligger på samme sted. Kanskje hun hadde klart å skyve seg fremover noen cm hvis hun hadde liget rett på gulvet??

Gutten min klarer ikke å åle seg fremover om han ligger på et teppe. Han må ligge rett på gulvet for at det skal bli glatt nok. Og igår hadde jeg på han en supermannbody med trykk frampå (litt plastaktig trykk) og da satt han fast, og kom seg ikke fremover. Så body uten trykk og rett på gulvet er det som må til her... Ihvertfall foreløpig. Prøv å legg henne på gulvet du, å se hva som skjer. =) Morro om hun får til å dra seg fremover allerede nå! =)

Du regitrerer deg på www.photobucket.com, laster opp filmklippene der, og etterpå står det en html-kode som du kan legge inn på hjemmesiden din. =) Men bare så du vet det, så tar det ganske lang tid å laste opp filmklippene. Men det er jo innmari morro etterpå da. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...