Gå til innhold

Hva tror dere... testet jeg for tidlig, eller er jeg bare ikke gravid??

Litaågo 7pp

Anbefalte innlegg

Tok akkurat en test her på jobb....(er bare så nysgjerrig).. skulle vel egentlig hatt TR i går, men har ikke hatt antydning til at hun vil komme heller.

Siste mens startet 23.04.06 så nå begynner jeg å lure litt...

Tok jeg testen for tidlig eller er jeg kanskje bare ikke gravid:(

Håper noen av dere erfarne her inne vil hjelpe meg litt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags test tok du da?

CB har egne tester som man kan ta fra 3 dager før ventet mens, men selv disse er ikke like sikre fordi man tar de såpass tidlig. Og hvis du tester tidlig er det også veldig lurt å bruke morgenurin, fordi det er lenge siden du har tisset, og hcg-konsentrasjonen blir større.

Lykke til! Du kan jo teste igjen om noen dager hvis du ikke få mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en slik CB test.. men tror nemelig at jeg ikke fikk med nok materialle!!! hehe... for den lille blåe strekken kom ikke opp etter en stund eller... så det spørs om jeg kanskje skal vente til i morgen for å ta en ny test ja...

Tusen takk for svaret forresten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er vanskelig å tisse på disse pinnene, så jeg tok testen i et glass for urinprøve. Da vet man at det blir riktig.

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det.... har faktisk planlagt å ta med ett glass i morgen tidlig ja... greit å vite at man har hold pinnen lenge nok i strålen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue er grei slik: pinnen blir rosa når det er nok urin, og min test var kjempepositiv 4 dagar etter venta mens...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville prøvd igjen i morgen, men da er det viktig at du tar den ved første dobesøk.. Da blir det riktigst resultat..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...