Gå til innhold

Til dere som skal ha planlagt KS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal tas på Kongsberg Sykehus om 15 dager!!! Jippi!!!

Det er da hele 18 dager før termin =)

Kjempefornøyd med det.

En grunn til det er kanskje at mine 2 tidligere akutte keisersnitt medførte rift i livmorveggen, noe som kan ende med veldig store blødninger... i værste fall....

Var visst litt krise sist, så derfor har jeg vært litt redd denne gangen. Kjempegrei lege=)

Lykke til alle sammen :o)

• 3 uker senere...

Jeg har fått dato 8 dager før termin, men til deg som har fått 6 dager før: Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du kommer til å føde før. Jeg spurte om det på sykehuset og fikk beskjed om at dersom fødselen starter før jeg skal ha ks, så får jeg medisiner som stanser riene og så tar de snittet før! Skal det være planlagt ks så gjør de nok det de kan for å gjennomføre det, men klart at babyen har det best dersom den får tilbringe tilmålt tid i magen. Tror ikke vi skal bekymre oss for at den skal komme før. Står jo i papirene våre at vi skal ha ks...

Annonse

10 dager før termin for meg. Legen lurte på om jeg hadde noen favorittdato (!), men de jeg foreslo var for nært termin eller for nær helga. Uansett var hun kjempegrei og ga masse informasjon. :-D Forresten sa hun at dersom jeg kom inn før pga rier eller vannavgang, så ble det tatt keisersnitt med en gang, med spinalbedøvelse hvis det var tid til det. Så jeg fikk beskjed om å komme til føden med en gang dersom det skulle skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...