mumbo Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå har jeg endelig fått satt meg bittelitt inn i hva som finnes å velge i, men det hadde vært kjempeflott å få litt tips fra dere erfarne! Her er det jeg tror jeg har lyst på: - Duovogn - God demping så lille pjokken kan sitte godt :-) - Må være god på vinterføre, babyen kommer i september. Finnes det svinghjul som fungerer på vinterføre, eller bør vi velge faste hjul? - Bør ikke veie for mye, vi har en lang oppoverbakke mellom garasje og inngangsdør. - God plass i vogna, så man kan bruke skinnpose eller voksipose - Det er lurt å kunne snu den forlengs og baklengs etter hva jeg forstår? Eller vil de helst se forover uansett når de kommer i sportsvogn-alder? Er det noen som har forslag ut fra denne lista, enten til trehjuling eller firehjuling? Vi har blant annet sett på TFK Joggster med fast hjul, så kan vi kjøpe svinghjul til den når våren kommer. Er det dumt å ha trehjuling med fast hjul, kanskje vi heller burde satse på fire hjul? Om nødvendig kan vi sikkert bytte vogn etter den første vinteren, men det hadde jo vært kjekt å slippe. Det er også fint om den lar seg frakte i vanlig bil. Vi har ikke kjøpt bil ennå, så jeg vet ikke hvor stort baggasjerom vi får. Har ikke egentlig lyst på stasjonsvogn. Vi må i hvert fall bytte ut vår nåværende Ford Ka, såpass har vi skjønt :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5119607-duovogn-til-vinterf%C3%B8re-hva-skal-jeg-velge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå