Gå til innhold

klarer deres 5 månedersgammle babyer å putte tærne i munn???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lillemor gjør det ikke, tror nok hun klarer, men hun har tydeligvis ikke oppdagen tærne sine enda, selv om jeg prøver å gjøre henne oppmerksom på de.(6,5 mnd)

Annonse

Tror det er store forskjeller på dette, men på helsestasjonen sier de at dette ikke er normalt før i 7 måneders alderen. Da skal de ha full flex, som de kaller det, og være i stand til å holde på tærne sine mens de ligger på rygg. Sønnen min på 7,5 måned begynte med dette da han var ca 7 måneder, men han får de enda ikke inn i munnen, og helsesøster og lege sier han er helt normal i sin utvikling.

hun henger ikke etter på andre områder, finner tærne når hun sitter på fanget, men er ikke interessert i dem når hun ligger på gulvet. Husker ikke helt, men jeg tror ikke eldstemann brydde seg om tærne sine heller, uten at det har noen betydning.

jenta mi klarer det ikke...tar ikke tak i tærne heller...men holder seg på leggen, så det blir vell snart.:).Tror en grunn til at hun ikke har funnet tærne sine er at hun nesten aldri ligger på ryggen, begynte å snu seg fra rygg til mage da hun var 3mnd, er snart 6 nå...

Jenta mi fant føttene sine da hun var 4,5mnd. Mens babyen til venninna mi er 8mnd å spiser ennå ikke på dem. Fysoterapauten sa at hun var litt i det stive laget men ingenting å bekymre seg for.

Om babyen din er bare 5mnd så har den fortsatt god tid til å finne dem.

Finnes jo de babyene som aldri krabber, men de begynner å gå istedenfor.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...