Gå til innhold

Hjelp, eggene borte??

Anbefalte innlegg

Huff - jeg som ikke skulle bli så oppgira denne gangen... Vel... back in business...

Klinikken fant 7 egg på fredag, fikk beskjed om å gå på sprøyter to dager til og sette eggløsningssprøyta på søndag. Uttak i morgen - tirsdag.

Lørdag var jeg kjempestinn, kjente godt at det sprengte "nedi der".

I dag kjenner jeg nesten ikke no .... blir jo nervøs av slikt... egentlig burde det vel sprenge enda mer i dag enn det gjorde lørdag.

Noen av dere som har erfaring med at eggene løsner mellom siste UL og egguthenting???

( vi mistet ett av tre i den perioden sist )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5119307-hjelp-eggene-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du finner de i morgen.

Jeg plukket ut 13 egg i dag!!!

Det var flest på den ene siden der jeg følte meg stinn, på den andre siden merket jeg ikke så mye, men det var egg der også. Så det betyr sikkert at de er klare ( som egg ;) ) i morgen. Lykke til !!

Hei Myk 68

Jeg satte el-sprøyta kl 23 lørdag kveld. Skulle til uttak idag kl 10. Kjente ingenting i hele går -og hadde samme tankene som deg. Men i morges hadde jeg kraftige stikninger i underlivet. Etter sprøyta er satt går det 36 timer til eggene løsner, så det var nok derfro jeg begynte å få vondt i dag morres. Å det øka bare på utover morgenen.

Under uttaket fikk de ut 13 egg.

Takk alle sammen - det er virkelig godt å ha dere !!!

Ringte klinikken i stad også - skulle ikke være mulig at eggene løsnet- for sprayen vi går på forhindrer jo eggløsning... men... jeg har liksom hatt litt lite spray jeg da... ergo har jeg ikke hatt inntrykk av at det har kommet "fulle" spruter når jeg har sprayet.. og siden det har vært lite har jeg jo ikke hatt lyst til å ta en prøvespray heller... Fikk litt påfyll på flasken på fredag, så fredag ettermiddag og lørdag + på dagen i går fikk jeg hvertfall nok spray...

Herregud - til å bli gal av det her... men... noe kjenner jeg hvertfall i området " der nede" sprenger vel... kjennes mest ut som jeg skal tisse hele tiden, men får vel bare satse på at det er eggene som sprenger der inne hehe...

Hei

Jeg har dessverre opplevd å miste eggene mellom siste ul og egguthenting. Ved siste forsøk nå i april var jeg på ul på en fredag og både så og kjente eggene godt. I løpet av lørdagen kjente jeg ikke noe press lenger og når jeg var på egguthenting på mandagen var dessverre eggene borte.

Annonse

Jeg hadde også en litt roligere tid mens jeg ventet på å sette el-sprøyten.

Men fikk ut 18 egg!

Dagen før uttak var jeg skikkelig oppblåst igjen, og jeg følte det raslet (som en drueklase) når jeg labbet meg bortover.

Stille før stormen hos deg også kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...