Gå til innhold

YES!! Åh! Nå har jeg lyst å vræle ut.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei sulamitten;

Er du gravid så er du gravid!! Gratulerer!! Men teit av dem å ordlegge seg slik da... Tror bare det var litt tankeløst...

Uansett - har sett at dette med verdi ikke trenger spille noen rolle uansett... vi hadde over 300 på dag 15 sist og fikk beskjed om at vi var "veldig gravide" Mistet likevel i uke7.

Ser at det er andre her inne som har hatt HCG på 30 på rugedag 14/15 og likevel går det kjempegreit med graviditeten.

Ergo ; nyt spiren din - masse gratulerer med positiv bloprøve!!

Vet bare så uendlig godt hvordan det er å gå rundt å være kjemperedd hele tiden...

Jeg som trodde at det å være gravid skulle være min lykkeligste tid... også er man bare redd... snakk om å bli snytt!!

Uansett - av de som blir gravide er det bare ca 15% som mister - så her er prosentene godt på din side!!

Håper du klarer å slappe av litt - sjansene er hvertfall store for at det skal gå bra!!

( et tips hvis du ikke klarer å roe deg ned er å ta en ny blodprøve om noen dager... HCG'en skal sånn ca doble seg annenhver dag fremover - så en ny blodprøve om en ukes tid kan gi deg en god pekepinn på om spiren har det bra der inne :o) Men... uansett er det jo ikke noe du kan gjøre fra eller til nå - annet enn det å ta vare på deg selv og ikke stresse for mye.

Vi skal ha innsetting igjen på torsdag om alt går etter planen - så vi håper at det snart blir et blått kryss igjen her også.

Hei!

Så vidt jeg kan forstå,så har du krav på å få høre HCG nivået!?

Din kropp og din blodprøve!!!!

Datteren min ble omsider gravid etter 2.fryseforsøk. Så strengt tatt,så har jeg ikke noe her inne og gjøre....,men.... Greier ikke helt å slippe taket i dere:-)

Lykke til og hilsen

Annonse

Hei Anne mor:-)

Håper inderlig at det går "veien" for deg denne gangen:-) Har strengt tatt ikke noe her, på dette forummet,å gjøre lenger,men greier ikke helt å gi slipp på det sjø!

Ønsker deg lykke til,og samtidig vil jeg si takk for alle svar jeg fikk av deg, da jeg kalte meg "vordende mormor.

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...