Gå til innhold

Å for en dag!!!(samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare bæsjebukser å ha på meg..sånne som strammer slik at babyene sparker i protest og flæsket tyter ut i alle retninger, for alle graviditetsbuksene er fremdeles for store, mens de vanlige klærne mine er for små. Så jeg har bare sånne teite klær igjen. Grr...utrolig hvor mye klær kan påvirke dagsformen.

Så har magen min blitt mindre!!! Den har krympet! Er det fordi JEG har vokst..ting strammer godt over ræva nå..*Angst*..rompa kan godt vokse, men ikke resten.

Og ikke nok med det...det regner ute...igjen!! Det er vått...og høljer..det engelske uttrykket "cats and dogs" kommer meg i hu.

Dessuten har jeg rotet bort (ja dere leste riktig) den andre kosebuksa mi! Gudene vet hvor den har tatt veien, men i leiligheten er den IKKE, noe som er ganke mystisk siden ikke vi har sovet borte på noen måneder.

Og...ja...det er sesongavslutning for LOST denne uken (i USA, vi følger episodene derfra), noe som gjør meg i forferdelig dårlig humør. Så utrolig dårlig humør, at jeg har lyst til å fortelle ALLE her inne hvem som dør...Og noe stort som skjer...og hvem som har sex!!! HAHA!! Det er ikke de dere tror det blir!!

Og så..sist men ikke minst av mine bekymringer. Jeg skal ha tvillinger.. I bøker, og på internett og OVERALT står det at man kjenner MASSE bevegelser når man går med to. Vel, det har ikke mine tvillinger lest, så de kjennes ut som bare en..ikke så mye engang. Datteren min var mer "livat" på den "alderen", og hun var bare en. Dette fører da til stadig bekymringer fra mor, og desperate forsikringer fra far. Så i kveld tror jeg jeg skal bedrive litt høytlesning, så de skjønner hva de har å gjøre...

Og kan ikke dere late bittelitt som om dere er ivrige etter å få vite om vi får gutter eller jenter eller en av hver....?

Noen som har en verre dag enn meg (selv om den egentlig ikke er så ille heller)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen når det gjelder klærne :-) Men nå går det fint :-)

Du får ha lykke til :-)

Skrevet

akkurat d der med klær... d er no dritt...har ingen "fine"bukser å gå i så d blir kosebuksa og slengbukser...gravidbuksene er ennå litt for store..

ser ut så en slask for tida:(

vet du hva du får? 2 gutter eller 2 jenter?? kansje en av hver:)

bestevennina mi ska ha tvillinger..er 2 uker bak meg...hun skal ha gutt og jente...koslig d..slår to fluer i en smekk liksom hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...