Gå til innhold

Til dere som har mistet før...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for 1. gang og er livredd for å glede meg for mye. Er nå 8+2, og lurer egentlig på hvor langt dere hadde kommet før dere mistet, og om dere hadde symptomer e.l. før dere mistet? Takknemlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

og gratulerer med graviditeten! :)

 

Jeg har desverre litt erfaring med dette...

Har opplevd 2 SA i ca uke 6

og 2 MA i uke 11/12.

 

Når jeg hadde SA fikk jeg en del mensmurringer,kjente at noe ikke var som det skulle. Endte med kraftige tak i magen-SA.

 

Da jeg hadde MA var jeg på gjevnlige kontroller/ UL på sykehuset.

Alt så tilsynelatende bra ut. Hjertet slo.

Men da jeg kom tilbake på UL i uke 12,hadde hjertet sluttet å slå.

Merket ikke at noe var galt,å følte meg gravid.

Skremmende greier...

 

Håper jeg ikke gjør deg enda mer urolig nå,men dette er hvordan jeg har opplevd dette.

 

Men du skal se det går bra med deg!

Hvis du er urolig kan du jo ta en UL v en privat klinikk.

Desverre ikke så lett å få UL på sykehuset,hvis det ikke er noen "grunn" til det....

 

 

Masse lykke til videre i svangerskapet!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd som Tilda, en MA i ca uke 8 (oppdaget på UL i uke 10)

Hadde ingen smerter eller tegn på at noe var gått galt der inne - kroppen var like gravid som før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA uke 13 i mitt første forsøk med å få til nr. 2. Mistet nok sv.skapssymptomene, ja, selv om jeg ikke merket det da....Tenker på det i etterkant, så.... Fikk småblødninger i uke 11-12 uten at jeg var noe nervøs. Hadde jo det med nr 1 også uten at noe var galt. Hadde likevel en litt "bad feeling" denne gangen, og fikk henvisning til Ul, og da var alt dødt. Nå er jeg 11 uker på vei igjen og alt kjennes fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres så fryktelig ut å måtte oppleve! Går selv og tenker på dette, og blir nervøs for hva som kan skje. Det hjelper vel ikke noe det heller, men det er ikke så lett å la være. Når man ikke har vært gravid før er det jo heller ikke så lett å vite hva som kjennes normalt ut og ikke. Håper det går bra med alle sammen her inne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde SA da jeg var 6+4. eneste var at symptomene forsvant noen dager før, og så begynte jeg å blø. hadde ingen smerter..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Gratulerer så mye med ditt svangerskap. :-)

 

Jeg har nettopp mistet i en MA, og jeg mistet mine symptomer ca en uke før- men det er etter at jeg har tenkt meg om. Jeg fant ut i etterkant også at magen min ikke vokste. Jeg begynte å blø bare pittelitt, men smertene var det som bekymret meg. Noe jeg også fikk rett i.

 

Selv om det er ganske vanlig å miste, så prøv heller å gled deg over dagene. Kjenn og føl på magen din, kos med den selv om du ikke er så langt. Jeg også var kjempe redd, og jeg hadde nok en følelse i det jeg såg den positive testen om at dette ikke skulle gå bra. Men jeg sitter tilbake med en følelse, og det er at jeg ikke koset nok med magen. Jeg angrer på det, selv om det nå er en sorg.

 

Var til sykehuset på lørdag, og lille venn hadde dødd i uke 10. Søndagen etter sykehusbesøket skulle jeg vært 12 uker på vei.

 

Ps.. noen opplever også "voksesmerter" i uke 10. Les på babyverden.

 

Lykke til kjære deg, og håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...