Gå til innhold

Dere som er rundt uke 17...

Anbefalte innlegg

... har dere mye magevondt? Synes jeg har så mye mensenmurringer pluss av og til vondt over navlen. Mulig sistnevnte er fordøyelsesbesvær, men synes det er så ofte for tida. Det stikker også en del midt under navnlen, sånne korte stikk som egentlig er mer ubehagelig enn vondt.

Andre symptomer? Har ømme pupper, og har fått tilbake småkvalmen jeg hadde tidligere, men ellers ingenting.... Håper alt er bra der inne, sukk......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5119094-dere-som-er-rundt-uke-17/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også mye menssmerter og også kynnere.. ikke ømme pupper, men blir litt kvalm om jeg er sliten eller veldig sulten. Har til tider nesten konstante mensmurringer.. hmm, lurer på hvorfor? er det bare livmoren som driver og strekker på seg igjen? Og du vet jo hvor langt jeg er kommet ;) I dag er det 15+6 :)

Er helt normalt med mensmurringer og stikkinger her og der. Har også mensmurringer enkelte dager, det er nok bare livmoren som driver å vokser.

I det forrige svangerskapet kom og gikk mensmurringene under hele svangerskapet. Er jo et fint tegn egentlig på at livmoren (og dermed babyen) vokser og har det bra.

Husker ikke hvor lenge jeg hadde stikkinger.

Alt er nok bra med den lille skal du se:)

Og nå er jo tida da mange av symptomene blir borte, så om du ikke har like mange symptomer som før, skal du bare ta det helt med ro.

Er forresten småkvalm jeg også, men kvalmen har begynt å gi seg.

Ellers så har jeg ikke ømme bryster (noe jeg hadde hele svangerskapet med førstemann).

Er vel 18+0 idag (alt etter hvor man ser hen ;-) Jeg har ikke noe særlig stikkinger eller mensmurringer( menlitt av det har jeg også), men vondt over navelen kjenner jeg godt igjen ja.. Korte brå stikk.. Jeg har også ømme pupper som har vokst, og småkvalm innimellom fortsatt...

Og du hørte hjertelyd på 16 mai (leste den dramatiske histroren din, huff... så grusomt) og alt er nok i sin skjønneste orden skal du se :-)

Selv om jeg godt skjønner at du blir bekymret..

Når skal du på UL?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...