ApriIbaby Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hvordan gikk det men bilen din? Kjedelige greier.....
Solstråle* Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Hva har skjedd med bilen din Frida? Har du krasjet?
ApriIbaby Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2006 Hun hadde et lite ( dyrt?) uhell i parkeringshuset da vi hadde treff på torsdag... Håper ikke det ble altfor dyrt for henne, da
Solstråle* Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Ups! Kjipe greier ja. Var det ikke hun som kjørte fast bilen i snøen sist dere skulle ha treff?? Hehe... Off, kjipe greier er det hvertfall! Håper det ikke blir så alt for dyrt!
frida♥ Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Jo takk, det ble litt dyrt :-( Taksten på skaden sa ca. 30000 Tar det på forsikringa, men mister jo masse bonus, så det blir dyrt nok! Det er noe med meg å bilkjøring når jag skal på treff ja, ikke bra!
ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2006 Åh...så kjedelig. jeg oppfattet ikke at det var så ille. Noe dritt. Hva slags bil er det du har? Ganske ny da? Huffameien....
frida♥ Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Jeg trodde heller ikke det var så mye (pitteliten bulk/skramme) Måtte vist skifte hele døra!? Bilen er et par år gammel, en Touran.
ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2006 Åh...herlighet. Der kan man se. Fin bil du har,da! den har vi snakket om å kjøpe også. Er du fornøyd?
frida♥ Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Veldig fornøyd. Vi har med to ekstra seter bak, det er også greit når jentene vil ha med venner hjem osv. Den er derimot veldig lav, i begynnelsen var det uvant (ble litt skraping nedi :-/ ) det er det eneste jeg ikke er så begeistra for. Som familiebil er den super.
ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2006 Hmmm det er gjerne sånn at man oppdager detaljene etterhvert. Vi har en 3 år gammel Avensis. Er veldig fornøyd med den, men synes den har så lite bagasjerom i forhold til andre stasjonsvogner (kan vel ikke være noe med pakkingen??) Touran ser også behagelig ut da den er såpass høy (tydeligvis gjelder ikke dette under,da men) Mener å huske at den vant en test som beste familiebil da den var ny.
frida♥ Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 Ja den vant noen tester. Dra å prøvekjør, da finner man egentlig fort ut om det er noe. Lån den en hel helg, da får man testa litt forskjellig. (Og så har man jo ny bil et par dager:-)
ApriIbaby Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2006 Ja...det er jo en mulighet. Ellers så hadde vi tenkt å vente til det kommer noen brukte på makedet.... , men det gjør det vel kanskje snart.... skal sjekke finn jeg
frida♥ Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 ja kanskje en grå en...med blå lekre striper på siden...fartsstriper...stasjonert i Drammen? :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå