Happy H Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Snuppa har sovet i 3tima no!!!! Utrolig deilig, men blir nesten litt urolig og. Har sovet så lenge før og, men gjør d nesten aldri no mer!!! E litt rart d der, først klaga vi fordi de ikkje sove, og når de endelig sove lenge e d gale og.. Blir bare så bekymra då. må snart inn å sjekke tror eg, men ska klare å vente litt til først å sjå om ho våkna:)
pleasure Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Min våknet for 20 min siden, etter å ha vært 4 timer i drømmeverden. Du kan jo gå og se om alt er som det skal være. Så slipper du å være bekymret
Happy H Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2006 tror kanskje ho våkna bare minutter etter eg posta dette innlegget..hehe
Dua :o) Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 tulla mi sover alltid 3-4 timer i vogna på dagen. er innom innimellom bare for å se at alt er ok. men hun har bare en dupp på dagen da......litt godt for da får jeg gjordt litt inne her når hun sover så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå