Licel Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Da vår førstemann var baby hadde vi en elendig babycall som vi hadde arvet av noen venner. Nå skal vi kjøpe en ny og ser absolutt nødvendigheten av å ha en som faktisk gjør det den skal. Har forsøkt å finne "best i test", men det kommer jo helt an på hvilke produkter som er tatt med i testen og f.eks. hvor mye de trekker på poeng for høy salgspris. Jeg betaler gjerne 1000,- + for en som er skikkelig bra, men kjøper selvsagt en til 400,- om den er bedre. Mente jeg hadde sett at Super Nova er kjempebra, men når jeg søker på Google og testen til TV2 så stemmer ikke dette. Full forvirring med andre ord... Noen som kan hjelpe oss? NB - er ikke ute etter noe high-tech super greier med skjerm og sensor (?), bare en vanlig babycall der jeg kan høre den minste lyd fra gullet.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Fire av mine beste venner har Super Nova og er kjempe fornøyde! TV2 testen sa jo at den bare har 2 kanaler, mens den i utganspunktet har 30. I tillegg kan man selv velge om den skal ha batterier eller strøm. Jeg syns TV2 nok en gang bummer skikkelig. I tillegg har de ikke tester kvaliteten på produktene, og hvis du søker litt rundt her var det en som jobbet i en butikk som solgte testvinneren og han/hun sa de stadig fikk dem ødelagte tilbake... Lykke til!
En-av-hver Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Vi har supernova siden 2-åringen ble født og er kjempefornøyd! Bra dekning, bra levetid på batterier. Kjempeenkel å bruke, liten og hendig. Kan være litt følsom på bakgrunnstøy, men alt i alt er vi superfornøyd! En av grunnene til at den scoret lavt var at den var dyr, men du får det du betaler for.
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 TopCom vant testen, så vi kjøpte den vi. Den var billig også! De har den hos Clahs Ohlson. Har testet den med mannen min, og den fungerte veldig bra. Babyskrikene må vi vente noen måneder på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå