Gå til innhold

Vil-vil ikke-vil-vil-vil-vil ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som har litt merkelig humør om dagen.

Vi bestemte oss for litt siden at vi skal prøve på 2 tette. Har en sønn på 8 mnd nå. Og denne mnd har vi virkelig prød:)

MEN noen dager eller timer tenker jeg: NEI, vi burde jo vente, mens lillegutt hyler og vræler og krever oppmerksomhet hele tiden.

Klarer jeg to?

JA! Jeg vil ha en til...tenker jeg mens lillegutt nå ligger søtt og har daghvilen sin i vogna...Og han våkner blid og glad og smiler til mammaen sin.

Definitivt vil jeg ha en til, og vi vet jo ikke hvor lang tid det vil ta, og de vil jo få mye glede av hverandre...

Så jeg vil, egentlig..hehe. Flere som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp... Men det går fort over når førstemann ikke er så trass . 2 års perioden er jo tøff.. Men det endrer seg. Vi har trass enda, men vi SKAL klare å få en snart, i hope.....To tette og fort ferdig med alt sammen, bra for barna også. lykke til ...

Skrevet

2 tette?

Jeg har 2 store jenter fra et tidligere forhold, har en ny fantastisk mann og vi ønsker oss barn. Vet at om vi er så heldige og få det, ja da vil vi ha 2 tette. Blir ikke å prøve og unngå det i det hele tatt. :) Stå på du å!

Godt med søsken som er tett, kanskje litt slitsomt for mor og far når de er små, men detsto lettere når de blir større. Lykke til

Skrevet

vi har tenkt på d også... vi ska ha en no i slutten av juni.., og at d ikkje blir så langt mellom de.. men tenker på jobb også.., komme og si eg e gravid igjen m en gang nesten etter permisjonen...

må no uansett få en først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...