fredrikstad:) Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, noen som har en link/ henvisning til bilde av fosteret 9-12 uke? Hadde vært supert om noen hadde det, sambo lurer på om det er noe å se på ultralyd når det er så lite. Eller noen som har erefaring å si hva som kan sees/oppleves da? Hjertlig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Var noen her på forumet som la ut en link og kommenterte at det ser ut som et mumitroll - og det stemte faktisk!!! Husker ikke helt hvor jeg så linken.... skal prøve å lete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredrikstad:) Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2006 ah...du er en knupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 Du finner bildet av mumi under mitt nick.... 9+4 der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 22. mai 2006 #5 Del Skrevet 22. mai 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/385192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #6 Del Skrevet 22. mai 2006 hehe, tusen takk Syns bildet er utrolig flott! Klem til deg og lille mumi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredrikstad:) Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. mai 2006 takker og bukker! skal på ul imorra, tror jeg er 11 uker på vei, men skal sjekke dette nærmere med ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 22. mai 2006 #8 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg var på ul i uke 9 Vi trodde ikke at vi kom til å se noe særlig,men det gjorde vi faktisk. Vi fikk til og med se at den rørte på seg. Det var helt utrolig! 21,1mm lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå