Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en uke igjen til termin- og sliter virkelig med hvordan jeg ser ut- føler meg som et monster! Er slik at jeg føler meg ukonfertabel ute blant folk... nesten morbid!

Rent rasjonelt vet jeg at jeg har lagt på meg omtrent bare på magen- men føler meg ikke mindre deformert av den grunn!

Føler alle andre gravide går rundt og er stolte og fornøyde med sine struttende mager- og at det må være noe galt med meg!?

Noen i samme båt?

Måtte bare syte litt ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår akkuratt hva du mener.. Jeg føler meg heller ikke noe lekker i det hele tatt.. Har alltid selv syns at gravide kvinner var så fint å at det så så kjekt ut, men når jeg selv er høygravid nå ( 39) kan jeg ikke vente til å bli kvitt magen min og føle meg litt mer vell med meg selv.. Jeg har nesten ikke lyst å gå ut av og til bare fordi jeg ikke føler jeg har noen klær å gå med, ( har ikke invistert sånn kjempe mye i mammaklær) jeg føler meg svær og tjukk.. SKikkelig ekkel følelse.. Når tilogmed kjresten min bruker lengre tid på badet enn meg, er det nesten litt deprimerenes..hehe.. Jeg vet at jeg ikke ser sånn fæl ut og mange sier at jeg ser bra ut å blablabla men det hjelper ingenting for jeg føler meg ikke bra i det hele tatt! Jeg har alltid vært sånn så liker å kle meg, sminke meg å se bra ut, men nå føler jeg meg bare som en sekk..hehe

Skrevet

Hvis det er noen trøst så er jeg i samme båt.

Jeg er gravid med tvillinger og er 29 uker i dag. (altså i min 30. uke) Føler meg som den store hvalen og enda større skal jeg bli. (De sier jo at i uke 30 så er man like stor som en gravid kvinne er i uke 40!!)

Blir også ganske lei av at de jeg møter som jeg ikke har sett på en stud sier: "Å fy f...., nå har du blitt skikkelig stor og du blir jo enda større da.." Det er også noen som ikke trenger å si noe som helst, men at du ser det på dem at det er det de vil si....

Phu.... Det var godt å få ut litt

Skrevet

Godt å høre at det er flere!! Ser du er kommet like langt som meg- vi får trøste oss med at det er håp der fremme et sted- og at vi en dag får tilbake kroppene våre!! Kommer til å gå totalt berserk i klesbutikkene!!!!

Hvor og når fødested/termin?

Skrevet

Tror det er vanlig jeg når vi nærmer oss slutten og bare gleder oss til å føde. Jeg er nesten ikke ute nå, orker ikke. Alt gjør vondt, ingen klær passer ordentlig, og jeg ser ikke ut i ansiktet... !

gleder meg til å se simon :o)

Skrevet

Hei

*Jeg som svarte først på innlegget*

Vi får bare ha som ekstra mpl at når vi er feridge skal vi "ta igjen" og gjøre alt vi kan for å føle oss bra igjen! Har allerede bestillt tur til Oslo noen dager ett par måneder eterpå for å shoppe klær til meg selv! Hehe.. små gleder kan du si! Jeg er lei av å føle meg drit ovenfor min egen kjæreste også, så jeg skal vise ham og minne ham på hvordan jeg var før hvis du fatter.. hehe!!

Lykke til!

*M*

termin28mai,Stavanger

Skrevet

Og til deg siw82- skjønner at jeg ikke har så mye å klage over- jeg bærer jo bare på en!!

Man er jo ikke akkurat mindre nærtagen for tiden heller- så det er enkelte kommentarer som borrer seg fast i hjernen og som aldri forsvinner heller, dessverre..

Lykke til videre! :-)

Skrevet

Er noen dager på overtid i dag og sliter virkelig med hvordan jeg ser ut for tiden... føler meg som en svær hval... har ikke lyst å vise meg for noen... har masse vann i kroppen og kommer meg nesten ikke opp i skoene mine lenger..

Fikk ut litt frustrasjon i går når jeg skulle legge meg... hadde gått rundt og vært lei og sur hele dagen og det gikk jo ut over sambo så når vi skulle legge oss så forklarte jeg han akkurat hva jeg følte.. han ble jo kjempe lei seg og sa jeg var verdens fineste osv.. men det hjelper så lite. håper snart lillegutt vil ut så jeg kan se normal ut igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...