DiddiDaddi Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke så spennende, bare blodprøver og papirarbeid...men han satte termin til 01.01.07!! Litt av en dag da!! Jaja, bare det blir i 2007 så er det greit! Vel, bare det går bra er det greit uansett når, men vil helst ha i januar ) Flere som venter på ett nyttårsbarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Tja, med foreløpig termin 8. januar så KAN det jo bli et nyttårsbarn her og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dåsa06 Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 hei min BIM-termin er 20.desember, men håper på overtid, så vi kan få et januarbarn;-)) (har fått beskjed av sambo om å knipe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 hei, jeg har termin den 24 desember i følge ultralyden jeg hadde i uke 7:=) hadde jo vært fint og stas med et nyttårsbarn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsa Skrevet 23. mai 2006 #5 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har termin 31.desember - så det kan jo bli et nyttårsbarn, men jeg har gått over termin med begge de to andre (gikk ei uke over termin med førstemann og to dager over med nr. 2), så jeg regner forsåvidt med at det blir 2007-barn på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå