Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Har blitt så sinnsykt kvalm i løpet av helga. Var litt forrige uke også, men absolutt til å leve med. Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb i morgen (fri i dag). Har et viktig møte også...grøss og gru.. :-( Er det noen som har noen gode tips? Prøvd ingefær. Funka i forrige uke, men ikke nå lenger. Tar også B6. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Er det trygt å ta Postafen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Prøv å ikke stresse, foreta rolige bevegelser, ikke spring opp og ned av en stol. sett deg rolig. Spis jevnt og trutt. Finn noe som frister. Ofte er salt bedre enn søtt - dvs et rundstykke funker bedre enn en bolle. Banan smaker skikkelig høgg i retur - prøv noe annet istedet Det gode gamle te-og-kapteinkjeks-trikset funker IKKE på meg, tvert imot. Ritz-kjeks holder seg nede innimellom. Noen leger sier ok til postafen, andre ikke. Spør deg frem. Lykke til!!!!!!!!!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå