Gå til innhold

Hvordan går det med gjengen "min"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mollami:-)))

Hører jo ikke til i gjengen din:-)))), men måtte bare innom å ønske deg lykke til. Ikke lenge igjen nå, så er du ruger på gull egg!! Så spennende:-)

Det har jo vært så enormt mange her inne nå med pos. tester, så vi satser på at den trenden fortsetter:-)

Sitter nok en liten Mollamispire på plass snart!! Jeg skal følge med de neste ukene...

Klem fra

Godt å høre alt går bra med deg, tror jeg kan regne meg som en i gjengen din som holder på med sprøyter, eller?? Jeg skriver ned litt til deg allikevel :-)

Her går det bare bra som du har lest i mitt tidligere innlegg, tror jeg leste svar fra deg iallefall?? Litt surrete og hormonell og ble pultselig usikker, men pytt sann, det gjør ikkeno:-)

Vil ønske deg masse lykke til videre med ultralyd, uttak, innsetting og alt:-)

Klemmer fra lille...

Hei. Jeg hører nok ikke til i "gjengen" din jeg, men jeg svarer nå likevel. Er kommet til siste innspurt i prosessen. Skal ha egguthenting i morgen. Er kjempespent. Satte EL sprøyta i går kveld. I dag har jeg vært veldig oppblåst i magen. Nesten som mageknip. Føler jeg må på do hele tiden. Endelig kjenner jeg noe, jeg og. Har ikke kjent noenting til nå. Har nesten vært litt redd for at ikke medisinene skal virke. Men det har de gjort. Var på ul igår, da fant vi en masse store fine egg på hver side. De største ( 5 stk) var på 20 mm. Noen på 17, og noen på 18. Så dette må nå være bra egg.

Det er nå det mest spennende har kommet. Vil eggene befukte seg, og vil de isåfall feste seg etter innsetting?? Huff, av og til kan det hele nesten bli FOR spennende synes jeg. Skal bare slappe av i helgen. Kose meg en masse, med tanken på at er ruger. Det skal bli godt.

Forbereder meg samtidig på å begynne på spray igjen om ikke så lenge, for det er jo bare 30% sjangs for å bli gravid på første forsøk. Skulle jeg ikke lykkes, er det bare å starte opp igjen.

Ha en fin dag da, og lykke til på ul på fredag. Dette går nok fint skal du se.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...