Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå ringte nettopp legen fra sykehuset. Han sier jeg skal til hydropautoprasjon? Nå har jeg sett i bøkene mine ( Jeg har brukt alle pengene mine på fertilitetsbøker), men akkurat dette ordet finner jeg ikke. Kanskje det har et annet navn, eller at jeg hørte feil? Legen var jo sånn i farta, så jeg fikk liksom bare beskjed.

Har noen av dere vært til hydropautoprasjon?

Fortsetter under...

Hei på deg

Jeg har ikke hørt om dette før. Prøvde å slå opp i medisinsk ordbok og fant ingenting som liknet. Kanskje du skal ringe opp igjen og høre hva det heter en gang til?

I hvilken samenheng trenger du operasjon ? Vet du grunnen til at du skal opereres ?

Klem

Hei susse!

Takk for at du svarte til meg! Jeg prøvde faktisk å ringe tilbake til sykehuset like før du svarte til meg, legen var i operasjonsalen, og de bad meg ringe tilbake i morgen.

Jeg ble ferdig med tredje pergokur uten resultat, og det var i sammenheng med det, sa legen. Det er noe med at de går inni meg og ser. Men det var ikke sånn kikhulsoperasjon da de går inn navlen, for det har jeg gjort før. Hm...

Jeg skal ringe en annen dag. Jeg skulle få et brev i posten om det også, sa legen.

klem til deg susse!

Hei Susse, og dere andre!

Jeg hadde nok hørt feil, ja! Det jeg skulle til var HYDROPERTUBASJON

av egglederne.

Legen hadde ikke tid til å snakke med meg, men det var kontordama på poliklinikken, hun hadde det på dataen.

Jeg vet ikke helt hva dette er, men det er nok en del av dere som har gått igjennom det også? Dersom dere vet, så blir jeg veldig takknemmelig for svar!

(Nå er det ikke sikkert at noen ser dette innlegget siden dette ikke er hovedinnlegget, så jeg skriver kanskje et helt nytt.)

Annonse

Dette fant jeg ved søk på sol - Det står: "Ved transvaginal hydropertubasjon går man inn i bukhulen via skjeden med ett lite rør å skikker på egglederne. Med denn undersøkelsen finner man ut om egglederne er åpne, og man finner ut om det finnes andre tilstander som kan væe årsak til barnløshet."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...