Gå til innhold

Hva skjer nå???


Kris.

Anbefalte innlegg

Fikk blødning i går ettermddag... det var friskt rødt og em del i trusa + på papiret.. jeg kjente det begynte å renne..Det har ikke vært mere siden... ringte legevakt og AHus, fikk komme til en lege på sykehuset sent i går kveld......hun var så utrolig hyggelig... fikk ultralyd, men huns så ikke mye der.. hun mente det kunne være fortidelig også for å se.... men i sist var jeg på UL akkkurat samme dag 6+2 og da så jeg et hjerte som slo............. hvorfor så vi nesten igen ting nå da??? så bare en antydning til morkake, livmora var i riktig størrelse...

 

Fikk også vite at jeg hadde polypper på livmorsåpningen, kan da ha blødd???

Vi hadde sex dagen før og allerede da var det litt rosa på papiret.........

 

Er redd jeg nå, tok en blodprøve og skal tilbake på onsdag får å se om hcg har steget......... dette blir nerve pirrende... føler meg heller ikke så mye gravid, sist var jeg dårlig fra første til siste dag... spydde i 9 måneder...

 

Please, er det noen som berolige meg eller annet???

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INgen som vet???

 

Er det noen andre som har vært på UL 6+2 og ikke så fosteret?? så jo det kjempe bra sist graviditet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var på UL da jeg var 6 uker på vei, og vi så ingen hjerteaktivitet, bare plommesekken. Ul to uker senere da jeg trodde jeg var 8 uker på vei, så vi et lite embryo m anlegg til armene og det som skulle bli hodet. Etter målingen på hvor stort det var så ble jeg satt tilbake 4 dager, Var altså 7+3 istede for 8+0 . Det kan jo godt hende at du ikke er så langt på vei som du tror. Ønsker deg lykke til, og det går nok bra skal du se:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet når jeg ble gravid, har babycop og gubben var kun hjemme da den ense dagen. ble gravid den 21 april...... så jeg vet jeg var 6+2... rartjeg kun så plomme sekken når vi så full aktivitet sist i 6+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen andre som kun så plpmem sekken i 6 uke????

Blir jo helt "gal" av ventingen... tok oss 9 måneder å klaffe denne gangen og med en gubbe som er borte 60 prosent av året er det ikke lett;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 6+4 på fredagen som var, og da så vi den lille spira og tydelig hjertet som slo....

 

Hvor langt på vei er du nå?

 

Men hcg vil jo avkrefte eller bekrefte... Vi må jo håpe på det beste? Eller hva ? Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2 igår, men så intet hjerte eller foster. legen mente det kunne være fortidlig... men har bilde av det første barnet mitt på akkurat samme dag...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men ikke ta noen sorger på forskudd... Det kan jo ha vært fortidlig...

Mirakler kan skje... jeg har akkurat vært vitne på et ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa det ikke lignet på en abort......livnorshalsen var lukket og ikke tegn til flere blødninger.... plommeskken satt lagt oppe, alt så bra ut sa hum... venter bare på å ta en blodprøve til jeg nå.......

 

Synes det var rart at vi ikke så noe, men noen leger venter til uke 7 for å vrære sikker på at hjerte har begynt å slå..

 

Ingen andre her med ul i uje 6 og som ikke så noe???????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...