Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her i huset har vi vært ute hver eneste dag uansett vær, snøstorm, plask regn eller strålende sol, vi har vært ute på tur. I dårlig vær har nok turene blitt litt kortere enn på finværs dager, men vi har i grunn kost oss ute selv om været ikke har vært bra. Gode klær, god vogn med regntrekk, det er i grunn det som skal til for å kose seg ute i all slags vær, og så er det ekstra godt å komme hjem igjen etter en tur i øs-pøsende regn da. ;o) Må innrømme at det har vært dager det har vært lite fristende å ta med snuppa ut, men har allikevel tatt meg en tur. Grunnen til at jeg har vært såpass flink er nok først og fremst fordi snuppa sover så utrolig mye bedre dersom vi triller. Hadde hun sovnet inne i grinda eller vogna uten noe styr, hadde jeg nok droppet trilleturen innimellom.

Annonse

Ja, her går vi hver eneste dag uansett vær... Vi har hund så vi må jo uansett ut 1 timer 2 ganger om dagen. Så her er rutinen fast om morningen uansett hvordan vær det er ute,.,Deilig når man kommer hjem igjen... god samvittighet og kose seg i sofaen med en kopp te..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...