Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 er det greit å ta nesespray når man er gravid? er skikkelig forkjølet og sambo synes jeg skal ta nesespray men så er vi så usikker på om dette er noe bra for spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Du kan bruke Rhinox nesespray...ikke otrivin.... god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Til en viss grad. Du kan prøve med en sådan slatvannsspray først (f.eks. Minerwa). Jeg har nettopphatt bihullbetennelsen og legen min sa det var greit at jeg brukte Otrivin en-to ganger for dagen; hun hadde sjekket med gynekologer flere ganger og de sa at det var greit dersom nødvendigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 Bruk nesespray for barn, den er svakere. Jeg er også blitt forkjølet, og er så INNMARI "dedd". Bruker bare saltvann om dagen, men må ha en dæsj nesespray om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå