Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Jeg kjøpte meg en babywather for noen uker siden. Brukte lang tid å finne hjertelyden første gangen, men når jeg først fant den, fant jeg den på første forsøk hver gang.. Ganske langt nede, men rett under navken..De siste gangene har det vært mer til høyre, i dag helt til venstre, og fant den ikke så godt. Litt svakere liksom, men likt antall slag som vanlig. Er det fordi babyen driver å flytter på seg hele tiden? Fikk beskjed på ultralyd om at den låg meg hodet ned. Noen andre erfaring med dette?
Storebror & Lillebror Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Hei, Jeg har ikke noe erfaring med det. Men lurte på hvor mye en bw koster, og hvor du får kjøpt en?
RagaMuffinBaby Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 har ikke BW hjemme, men har jo hørt hjertelyden hos legen noen ganger. Babyen flytter seg rundt, ja. legen kan finne lyden et sted, og vips, så flytter baby segm, også må hjun lete den frem igjen et annet sted.
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 hmm får ikke opp den siden jeg....
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 oj, 1095 kr var veldig mye... men sikkert greit for de som har masse penger... gleder meg til å høre for første gang snart, skal til ul 29.5 kanskje da.. spennende..
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 det koster jo mindre enn privat UL da, så om du tenker sånn så e det ikke så ille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå