Gå til innhold

Noen med erfaring med akupunktur eller annen alternativ behandling?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd akupunktur, fotsoneterapi eller noe annet av alterntiv bahandling?? Er fristet til å prøve noe for å få regelmessige sykluser etter p-plaster slutt. Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

 

Ja, jeg har erfaring, har gått til akupunktur siden januar og nå sitter endelig spiren... :) Du kan godt ta akupunktur for å få i gang eggløsningene igjen. Har du noen spesielle plager som gjør at du trenger ekstra stimuli, eller er du bare rastløs? En god venninne av meg har PCO og har aldri eggløsninger. Men med akupunktur får hun eggløsning straks, hun venter nå nummer to!!! Vet ikke med fotsoneterapi, det har jeg aldri prøvd. Hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært hos gun som så mange små cyster på eggstokkene, men han regnet med at det var p-plasteret som hadde skylden. Han trodde det ville gå seg til av seg selv,hvis ikke skulle jeg komme tilbake om et halvt år (..og det er lenge!) Er utrolig restløs også, vil ha baby i magen NÅ!! Bor på Lillehammer.

 

Du- var det vondt når de stakk...? Hvor stikker de?

 

Takk for svar, og kos deg i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også små cyster på begge eggstokkene, og for min del så tror jeg det har ført til 2 år med prøving! Det er utrolig tøft for kropp og sjel, så jeg håper du slipper. Du bør strengt tatt holde deg opptatt med andre ting så du kan skyve baby-tankene litt unna.... Ellers blir du sprø om det ikke klaffer for deg... :)

Jeg har kontakter i Trondheim og Oslo angående akupunktur, men det finnes sikkert noen flinke på Lillehammer også. De setter nåler på magen, ved anklene, tærne og flere plasser på leggene. Enkelte setter på ørene også. Det gjør ikke veldig vondt, det er en veldig tynn nål!

Var jeg deg så kunne du søke på telefonkatalogen og ringe litt rundt og høre. Det koster noen hundrelapper hver gang, men det er jo vel verdt det om det blir klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to!! Nå har jeg bestilt time til akupunktør!! Skal dit neste tirsdag!

 

Men nå skal jeg til byen og shoppe, og tenke på helt andre ting enn baby!! Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan jeg spør hvor du bor. Hvis du bor i bergen så bør du abselutt gå til hun som jeg gikk til. Hun er spesialist innen barnløshet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg da! Krysser fingre og tær for at du slipper å vente i 2 år sånn som meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min akupunktør ga meg lachesis(homeopatmedisin) i tillegg til akupunkturbehandling. Det er visst ganske vanlig å kombinere de to behandlingene. Håper akupunktøren din er flink, min var suveren men jeg bor jo i Trondheim jeg da.. Vanskelig å anbefale noen! Etter ett år så skjønner jeg at du starter med behandling, det er slett ikke gøy. Men som sagt, vær masse med venner, snakk om det med noen du stoler på og/eller har vært i din situasjon, så blir alt bedre. Jeg sier ikke "ikke tenk på det" for det er helt umulig det vet jeg! :) MASSE lykke til, velkommen til 1 trimester om KORT tid! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, det er så koselig å få slike svar!! Heldigvis har vi en liten gutt fra før, han er virklelig til glede!!! Håper vi sees snart igjen her inne:) Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min mann og jeg har gått til fotsoneterapi, og er nå gravide på egen hånd (egentlig prøverørspar med 2 mislykkede forsøk!) Kan trygt anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd å få barn i nesten tre år, og siden jul har vi begge fått akupunktur, og nå er jeg gravid. Kanskje det er på grunn av akupunkturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...