♥sjiga♥ Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 hei er det noen som kjenner til noen gode trenings filmer for gravide? og hvor får jeg kjøpt de.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Hei ! Gode treningsformer for gravide er : svømming, Vann aerobic, sykling.. gå turer fort ( hvis du ikke får vondt i bekkenet) Trening med vekter..
♥sjiga♥ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2006 men er det noen filmer til hjemme bruk. og har du tips i forhold til trening som kan, hjelpe i forhold til å styrke slik at en kan minske bekkenløsning. har ikke fått det, men hadde det sist å tenkte hvis en kunne forberede litt og kansje ikke få det såå ille.
Lilje74 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har en bok som det er masse øvelser i + råd for trening i alle stadier i graviditeten og etterpå... men har den ikke her... søren hva heter den... Mamma i form eller noe slikt kanskje?
♥sjiga♥ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2006 er det ingen som har en trenings video for gravide og vet hvor man får tak i den. jeg hadde en sist me lånte denbort og fikk den ikke igjen. har ikke kontakt med de som lånte den lenger. den gangen fant jegden ien bokhandel men jeg finner ikke noen nå. hadde vært fintå kunne trene til en nå.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Gå inn på TrimTram.no....Kari Jacqeson har en glimrende video for gravide på sin nettbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå