Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da er jeg vist gravid denne mnd allikevel, var helt sikker på at det ikke hadde klaffet denne mnd. Ikke noe spst med symptomer heller...var mye mer gravid forgje mnd,( 1 mnd etter pille slutt) men fikk da bare en rar blødning og 3 negative tester. Hadde egentlig ikke tenkt å teste, men fant ut jeg hadde tre CB digital liggende...og jammen kom det ikke opp gravid ganske så kjapt...ble helt skjelven med tank. Var jo sikker på jeg ikke var gravis så her har vi drukket , spist oster og ikke minst roastbiff..ikke helt hva kosten til en gravid bør inneholde, men håper det ikke har gjort noe skade. Så nå håper vi bare at spiren holder seg der inne i ca 8-9 mnd.

Lykke til alle dere andre også!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5116653-da-er-vist-jeg-ogs%C3%A5-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Gratulerer så masse da. Koselig at det gikk så fort etter ppille slutt, Har sikker ingen ting å si at du har spist litt uten om skjema og drukket litt i begynnelse vet om mange som har gjort det og har fått friske barn.

Takk alle sammen !

Ja det er ikke gått helt opp for meg enda..og mye kan jo skje enda, men sattser på at det går greit :)

Regner ikke med at det jeg har spist eller drukket skal ha noe invirkning, håper i hvertfall ikke det :)

Har bare kjent ut som TR har vært på vei...litt mens murringer i mage og rygg og masse humørsvingninger...trodde jeg var skikkelig PMS i helgen :)

og som sagt masse lykke til til dere andre

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...