Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, først av alt;GRATULERER! -En helt utrolig historie!! Du har jo vært på ul nå, hva ser du der? (Så du er ca likt som meg...) Jeg har hatt et par SA`er så jeg vil gjerne inn å se om det er "liv laga" der... (om du skjønner hva jeg mener...) ;-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg så en liten klump med en liten prikk som blinket...hehe.. Det var ikke så mye annet å se enda, men jeg er fornøyd jeg så lenge jeg så hjertet...hihi. Er 7 uke i dag... Og skal tilbake på UL på torsdag. Blir fulgt opp mye nå, hver uke sa legen. Og det er jeg kjempe glad for. Merker at jeg roer mye mer nå... tenker ikke så mye på at jeg er gravid nå egentlig. Bortsett fra at jeg flyr mye på do og puppene er au...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Gratulere så mye!!! En helt utrolig historie og lese!! Virkelig! Gir mot og håp til dem fleste tror jeg! Når er terminen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 Vil tro det er deilig ja! hehe Jeg er skikkelig trøtt, og har aua i puppene ja + at jeg er kvalm hele tiden... (kaster ikke opp da, så det er jo noe hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 #5 Del Skrevet 22. mai 2006 Termin er flyttet til 10 januar... Så da kommer mirakelet. Jeg gleder meg masse masse. Ja, jeg håper at folk får litt positiv energi til å fortsette når de leser innlegget mitt. Jeg har syntes graviditet og alt sånn har vært kjempe vanskelig, så jeg håper folk får håpet litt opp når de leser historien min... Uff, dette ble rotete..men jeg er litt rar i dag...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 #6 Del Skrevet 22. mai 2006 Så lenge man ikke kaster opp så bør man være fornøyd...hehe... Når har du termin? I dag er jeg skikkelig svimmel og sånn.....vondt i hodet, men jeg tror jeg har drukket for lite. Hvor holder du til i landet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #7 Del Skrevet 22. mai 2006 Har termin 14 jan (i flg terminberegneren her hehe) Skal til legen 8/6 Bor i akershus ;-) Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 #8 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg bor i Oslo jeg da... Men skal føde på ahus tror jeg, om ikke ullevål bestemmer noe annet. Men det tror jeg ikke... Vanlig lege du skal til da eller? Syntes ikke de gjør noe jeg da. Bare skriver inn gravidskjema greier og sender inn. Iallefall ikke min lege. Han sjekket meg ikke en gang, men jeg visste jo at jeg var gravid. Jeg var hos vanlig lege torsdagen også hendte alt dette natt til søndagen samme helgen....så, han vet jo ikke om alt dette som har skjedd. Til torsdag skal jeg til UL igjen på Ullevål. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå